به مناسبت هفته بسیج:

برگزاری یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش اصلاندوز

به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش اصلاندوز با حضور مسئولین و دانش آموزان در نمازخانه این اداره برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۲۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، به مناسبت هفته بسیج یادواره شهدای فرهنگی آموزش و پرورش اصلاندوز با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری، جانشین فرمانده سپاه ناحیه عشایری، رییس اداره آموزش وپرورش و فرهنگیان و دانش آموزان در نمازخانه این اداره برگزار شد.

عسگر فرجی رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت هفته بسیج، برگزاری یادواره شهدای فرهنگی را بسیار ارزشمند دانست و گفت: برگزاری مراسم یادبودها و یادواره ها باعث می شود انسان به زندگی پاک و لذت بخش شهدا بنگرد و حتی سرمشق های خوبی را بدست آورد.

وی افزود: شهدا بصیرت داشتند و به مسائل و مباحث روز جامعه خود واقف بوده و درصدد مقابله با تهدیدات دشمنان برآمدند و در راه میهن و انقلاب اسلامی جان خود را فدا کردند.

حجت الاسلام سردارپور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری اصلاندوز نیز با تقدیر و تشکّر از اداره آموزش و پرورش بخاطر برگزاری یادواره شهدای فرهنگی گفت: برگزاری این مراسم برای این است که عظمت و اندیشه انقلاب اسلامی یادمان باشد و باید با روح و جان از شهدای عزیز بهره گیری کنیم.

وی اظهار داشت: شهدای کشور ما سرمشق های مثال زدنی برای ما هستند، نسل امروز جامعه هم از روحیه معنوی بالایی برخوردارند چرا که فرزندان این آب و خاک هستند و گام درجای پای شهدای انقلاب اسلامی گذاشتند و توانستند در مقابل تهدیدهای دشمنان مقاومت کنند و با این تهدیدات و تحریم ها کشور را بجای برسانند که دشمنان را متحیر و متعجب نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار