مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری:
هدف از اقتصاد مقاومتی نوعی استکبار ستیزی است و بر پایه و اساس و روش های سنتی و مردمی است.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۳۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام سردارپور، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری در نشست روشنگری فصلی بسیج خواهران گفت:هدف از اقتصاد مقاومتی نوعی استکبار ستیزی است و بر پایه و اساس و روش های سنتی و مردمی است یعنی برخواسته از مردم است و در تمام زمینه های فرهنگی، اجتماعی و غیره نقش مستقیم دارد.

وی با بیان اینکه گرداننده کارگاههای بزرگ و کوچک باید مردم باشند افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه خرج خانواده را خود خانواده تأمین کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری به ارکان اقتصاد مقاومتی از زبان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: وام هایی که در جهت خود اشتغالی و اشتغال زایی به بسیجیان پرداخت می شود (در زمینه های فرش بافی و گلیم بافی و صنایع دستی و....) می تواند کمک خرج خانواده باشد .

حجت الاسلام سردارپور ثمرات و تأثیرات اقتصاد مقاومتی را در وهله اول حمایت از تولید ملی دانست و افزود: مردم به جای اینکه به کالاهای خارجی رو بیاورند از این طریق از تولید ملی حمایت کنند .

وی در ادامه سخنانشان به قناعت اشاره کرد و از بسیجیان خواست که در زندگیشان قناعت را بگنجانند و در مصرف نعمات الهی اسراف نکنند.

او افزود:کشور ما کشور حاصلخیزی است که از طرف دشمنان مورد تهدید قرار می گیرد و در نتیجه تهدید، تحریم صورت می پذیرد که متأسفانه در نتیجه آن کارخانجات تعطیل می شود و واردات و صادرات کاهش می یابد و خرید و فروش کم می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری راه مقابله با تحریم را اقتصاد مقاومتی دانست و گفت:اگر این امر در جامعه تحقق شود تمام خانواده ها می توانند در رفاه زندگی کنند.

حجت الاسلام سردارپور در پایان گفت:با همدلی و همزبانی دولت و ملت باید دست در دست هم دهیم برای مقابله با استکبار و با حمایت از تولید ملی ، اقتصاد مقاومتی را تحقق بخشیم و برای اینکه مستقل از هر کشور بیگانه ای باشیم باید با اقتصاد مقاومتی همراه شویم.

در ششمین روز از هفته بسیج نشست روشنگری فصلی حوزه مقاومت بسیج خواهران اصلاندوز در پایگاه حضرت صدیقه (س) روستای بران سفلی با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری،فرمانده حوزه خواهران ناحیه عشایری و خواهران بسیجی برگزار شد.

ارسال نظرات