خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) همزمان با هفته بسیج، با خانواده شهید احمد نجاری قمی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۴۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی، همزمان با هفته بسیج با خانواده شهید احمد نجاری قمی، از شهدای دوران دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

در ادامه این دیدار وصییت نامه این شهید عزیز قرائت شد که قسمتی از آن خطاب به ملت ایران به این شرح است: ای ملت قهرمان و ای امت بزرگ، من به عنوان یک سرباز کوچک و یک برادر به شما توصیه میکنم گوش به حرف این گروه های فاسد و ضد اسلامی (منافقین)ندهید.

شما را به خدا قسم این امام را تنها نگذارید، پیرو خط امام باشید، زیرا امام پیرو خط خداست و من به شما قول میدهم که ما بر تمام ابر قدرت ها پیروز هستیم و پیروزی از آن ما است.

شهادت همچون میوه است که نمیتوان آن را کال از درخت چید، شهادت آگاهی است که برای وصول به این آگاهی باید سرمایه گذاری عظیمی کرد، باید خدا و قرآن را شناخت و با پوست و گوشت خود آنرا لمس کرد و از مرحله ایمان و جهاد گذشت و تا مرز شهادت رسید.

جهان چو پر زنیرنگ است برایم چون قفس تنگ است

که مردن بهتر از ننگ است چه جایی بهتر از جنگ است

گفتنی است شهید احمد نجاری قمی از همرزمان شهید جواد دل آذر بود و در سال1360 در عملیات طریق القدس در منطقه بستان بر اثر ترکش خمپاره به فیض شهادت نائل آمد و در گلزار شیخان در جوار قبر آیت الله شیخ جواد ملکی تبریری به خاک سپرده شد.



ارسال نظرات