خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین:

بسیج همواره به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی است

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: بسیج همواره به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی و یار و یاور مراسم و مناسبت های ایام الله انقلاب اسلامی بوده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۸۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، سعید عبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در جمع بسیجیان بخش کوهین با تبریک هفته بسیج اظهار داشت:  یکی از بهترین یادگارهای امام خمینی (ره) تشکیل بسیج بود که در زمان تشکیل آن تصور همه بر این بود که این نهاد مختص به زمان اول انقلاب و بعد از آن مختص به جنگ است و بعد از جنگ دیگر کارایی نخواهد داشت.

وی خاطر نشان کرد: بر خلاف تصور برخی بسیج در همه جا و در همه ی صحنه ها شرکت دارد  اگر در جایی نیاز به کمک به مظلومین است بسیج در آنجا حضور دارد و همچنین در فتنه 88 و فتنه های مختلفی که در سال های اخیر و بعد از انقلاب صورت گرفت این بسیج بوده است که در صحنه حضور داشته و پشت ولایت ایستاده است.

عبادی ابراز کرد: بسیج یک نیروی ولایت مدار است که همیشه در صحنه ها حضور فعال و چشم گیری داشته و پشتیبان ولایت فقیه  است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین گفت: با توجه به هجمه دشمن در فضای مجازی و به تعبیری جنگ نرم رسالت امروز بسیج و بسیجیان، سنگین‌تر از گذشته است که بسیجیان باید با هوشیاری و تیزبینی در مقابل این توطئه‌ها بایستند.

وی ادامه داد: بسیج همواره به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی و یار و یاور مراسم و مناسبت های ایام الله انقلاب اسلامی بوده است.

عبادی یادآور شد: دشمنان انقلاب اسلامی کارهایی زیادی برای فروپاشی کشورمان انجام داده اند، از جمله ی آنها جنگ فرهنگی است که با استفاده از ابزاری چون ماهواره و اینترنت و در حال حاضر هم با نفوذ در بین ملت مشغول فعالیت است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج نه دی کوهین در پایان تأکید کرد: وظیفه ی همه ی ما بسیجیان و لایتمداری هوشیار بودن و بازیچه نبودن است .

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها