مسئول اردویی و گردشگري سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: بصيرت بسيجيان در دفاع از كيان انقلاب و اسلام مثال زدني است و همين امر مايه عصبانيت دشمنان و فتنه گران شده است.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۹۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
مهدی دوستمحمدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسیج در مهديشهر ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیج خار چشمدشمنان انقلاب اسلامی است که روز به روز در راستای اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی حرکت می کند و این انقلاب ماحصل خون صدها هزار بسیجی است.

وي افزود: هدف بسیج حفظ مسیر نظام و شهدا در مسیر تفکر امام راحل(ره)و رهبری معظم و سپردن آن به دست صاحب اصلی آن حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فدا است.

مسئول اردویی سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: افق راه بسیج بسیار روشن است و دشمنان انقلاب و این نظام اسلامی به خوبی درک كرده اند که بسیج فراتر از مرزها و حتی از ذهن هاستو نمی توان با این کارنامهدرخشان که بسیج خودرا صاحب دوبال ولایت و انتظار می داند به سادگی با آن روبه‌رو شد.

دوستمحمدی افزود: بسیج با نثار جان هزاران شهید درخت تنومند و تناور و پاک و پر برکت خود را به خوبی آبیاری كرده و هر روز بر عظمت و برکت این شجره طیبه افزوده می شود و به خوبی بارور می شود و میوه های صالح این درخت سربازان فداکار و مخلص برای دفاع از آب و خاک این کیان و حفاظت از دستاوردهایانقلاب اسلامی هستند و در این راه با مروج عفت و پاکدامنی و آرامش برای آحاد ملت و تبلور ساده زیستیو یار و یاور مردم و رهبري است.

وی مهمترین نقش بسیج در انقلاب اسلامی را ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی محافظت ازانقلاب و دستاوردهای عظیم آن دانست و گفت: این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده است و صیانت از دستاوردهای انقلاب از مهمترین وظیفه ذاتی بسیج است.

دوستمحمدی در ادامه یکی از مکان هایی که به عنوان بایگاه اصلی ترویج و گسترش فرهنگ بسیجی است را مساجد عنوان کرد و گفت: مساجد نقش مهم و گسترده ایدر تداومو استمرار موفقیت ها و پیروزی انقلاب اسلامی بر عهده داردو نقش بسزایی در راستای جذب حداکثری جوانان برای حضورو مشارکتدر برنامه های فرهنگی دارد و این مکان سنگر و پایگاه مهم فرهنگی است.

وی همچنین گفت: مساجد و پایگاه‌های مقاومت هر وقت در کنار همو با هم بودند در آن منطقه مشکلاتو معضلات اجتماعی و فرهنگی به ندرت دیده شده استو حضور بسیج و فرهنگ بسیج ثابت کرده که در هر عرصه ای که نیاز و ضرورت باشد، حضوری فعال و پرشور و اثربخش دارد و عزت و سربلندی نظامو انقلاب اسلامی مرهون تفکر بسیجی است و با بهره‌گیری از این تفکر می توان در مقابل تهدیدات نرم و تهاجم فرهنگی دشمن ایستادو مانع تحقق اهداف و نیات شوم استکبار جهانی شد.

دوستمحمدی اضافه کرد: در سالهای جنگ، دشمنان انقلاب آن طرف مرز بودند و ما این سوی مرز و آنان شمشیر عناد را از رو بسته بودند؛ اما در سالهایاخیر هوشیاری و بصیرت بسیج کمتر از مبارزه در جبهه های مقدم نیست، در حوادث سال 88 که همان فتنه خنجر نفاقاز آستین برخی به اصطلاح انقلابی ها بیرون آمدو از پشت به نظام مقدس اسلامی حمله کردندو در این راستا، بصیرت بسیج در دفاع از انقلاب مثال زدنی بود و تنها بسیج با اراده محکم و گوش به فرمان ولایت فقیه در برابر دروغ پراکنی ها قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: فتنه گران به خوبی متوجه جایگاه روشنگری بسیج شده اند و سخت ترین تازیانه ها و تهمت ها را بر آن روا داشتند و تا جایی که سران فتنهدر بیانیه ای عقده گشایی کرده و این شجره طیبه که به دست امام راحل را مورد هجمه قرار دادهو آن را یک ماشین سرکوب گر، جیره خوار دولت ابزاری برای قدرت حاکمان، ابزاریبرای ترساندن مردم خواندند؛ اما با این همه یاوه گویی، بسیج میدان را خالی نکردو از عقیده و هدف خود کوتاه كند.

دوستمحمدی تصریح کرد: نمونه بارز آن حضور پرشور و با صلابت بسیجیان در حماسه 9 دی بود که این حماسه بزرگ، رنگ و بویی بسیجی وارداشت و در این روز جلوه گاهی بود از غیرت و تعصب دینی که با شعور و بصیرت بسیجی گره خورده بود و همه با شعار ما اهل کوفه نیستیم؛ علی تنها بماند به یاری علی زمان خود مقام عظمای ولایت رفتند و یک روز به یاد ماندنی را رقم زدند.

وی همچنین گفت: این حماسه مثل یک ستاره در تاریخ ایران می درخشد که با بصیرتو روشنگری انجام شد که این افتخار نیز به سبد افتخار بسیجیان ریخته شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها