خبرهای داغ:
معاون مؤسسه نگار نصر سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین خبر داد:
معاون مؤسسه نگار نصر سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین خبرداد: امسال در حدود 23 میلیارد تومان با 16 درصد سود بانکی به متقاضیان اقتصاد مقاومتی ارائه می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۹۹۹۶
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

امرالله درویشوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین ضمن تبریک هفته بسیج به غیورمردان بسیجی استان قزوین اظهار کرد: به مناسبت هفته بسیج نمایشگاهی از توانمندی‌ها و محصولات عرضه شده در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان قزوین برگزار شد.

وی افزود: اهداف برگزاری نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات و خدمات افراد بسیجی در حوزه اقتصاد مقاومتی در هفته بسیج، ایجاد فضایی در داخل استان قزوین است تا در ارتقای فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی، مصرف کالاهای تولید داخلی و ارائه کالا بدون واسطه از تولید به مصرف در بطن جامعه نقش مؤثری داشته باشد.

معاون توانمندسازی مؤسسه نگار نصر سپاه صاحب‌‌الامر (عج) استان قزوین اضافه کرد: این نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی با 18 غرفه در حوزه‌های تولیدات، محصولات و فرآورده‌های کشاورزی، گیاهان دارویی، صنایع دستی و محصولات گلخانه‌ای برگزار شد.

درویشوند با اشاره به خدمات و تسهیلات ارائه شده از سوی مؤسسه نگار نصر استان قزوین به متقاضیان فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: این مؤسسه با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در پیشبرد حوزه اشتغال در کشور و حمایت از تولیدات داخلی در مقابله با تحریم‌ها و رفع وضعیت رکود اقتصاد کشور اقدامات مؤثری با برنامه‌ریزی جامع انجام داده است.

وی تصریح کرد: با آغاز تحریم‌ها از سوی دشمنان انقلاب اسلامی در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر خودکفایی در تولیدات ضروری و مورد نیاز جامعه، سازمان بسیج سازندگی و مؤسسه نگار نصر با وارد شدن در عرصه اقتصاد مقاومتی بدون پشتوانه مالی دولت، فعالیت خود را آغاز کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: فعالیت مؤسسه نگار نصر در سال 1392 با مشارکت بانک‌های عامل وام و تسهیلات بانکی با سود 14 درصد به متقاضیان واجد الشرایط فعالیت در عرصه اقتصاد مقاومتی ارائه کرده است.

درویشوند افزود: در سال 93 نیز این تسهیلات بالغ بر 16 میلیارد تومان بوده است که با توجه به سود بانکی در سال گذشته بالغ بر هشت درصد از این سود نسبت به دیگر بانک‌ها کمتر بوده و به متقاضیان ارائه شده است.

وی به تسهیلات اختصاص یافته در سال جاری اشاره کرد و گفت: امسال در حدود 23 میلیارد تومان با 16 درصد سود بانکی به متقاضیان ارائه می‌شود و امیدواریم بتوانیم در گسترش و رونق بازار داخلی از سوی مردم و قشرهای کم‌درآمد جامعه نقش موثری ایفا کنیم.

معاون توانمندسازی مؤسسه نگار نصر سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر در 23 عرصه آماده ارائه تسهیلات به متقاضیان واجد الشرایط در عرصه‌های مختلف از جمله محصولات و فرآورده‌های کشاورزی، شیلات، دام‌های سبک و سنگین، گیاهان دارویی و صنایع دستی هستیم.

1003/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها