همزمان با سراسر کشور صورت گرفت:

بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصادمقاومتی و محرومیت‌زدایی

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: همزمان با سراسر کشور به همت بسیج سازندگی سپاه روح الله استان مرکزی 583 پروژه اقتصاد مقاومتی و 19 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در سطح استان مرکزی مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۱۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
سرهنگ حاتمی‌پور در حاشیه همایش شکوه هجرت در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به عملکرد سه ساله بسیج سازندگی در سه عرصه عملیاتی اظهار داشت: بسیج سازندگی در سه عرصه اردوهای هجرت و جهادی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی ورود کرده و توانسته در این عرصه‌ها فعالیت‌های خوبی را به منصه‌ظهور رساند.
وی افزود: در مدت سه سال فعالیت در این عرصه‌ها تعداد 36 هزار نفر در عرصه اردوهای جهادی و هجرت به مناطق مختلف اعزام شدند، این اردوها در5 مختلف یک‌روزه، سه روزه، 5 روزه، 7 روزه، 10 روزه و 12 روزه بوده که دانش‌آموزان و دانشجویان در قالب این اردوها به مناطق مختلف اعزام شده‌اند.
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد:عمده فعالیت‌های بسیجیان حاضر در این اردوها شامل فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی و درمانی صورت گرفته است.
حاتمی‌پور با اشاره به حضور بسیج سازندگی در عرصه اقتصادمقاومتی گفت: در عرصه اقتصادمقاومتی در این مدت مذکور 40میلیارد تومان تسهیلات از سال 91 به متقضیان برای فعالیت در این عرصه اختصاص یافت و تعداد افرادی که از این تسهیلات بهره گرفتند 2هزار و 100 نفر است.
وی فعالیت بسیج سازندگی استان را همگام با دیگر استان‌های کشور دانست و افزود:همچنین روز گذشته همزمان با سراسر کشور از طرح‌های اقتصادمقاومتی بهره‌برداری شد.
مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز با حضور و حمایت بسیج سازندگی سپاه روح الله در بحث محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی 300 پروژه با همکاری قرارگاه قرب کوثر قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) عملی شد که عمدتاً شامل ساخت خانه عالم، ساخت مسکن محرومان، تعمیر مساجد، تعمیر و ساخت حسینیه‌ها، ساخت پل روستایی و نیز احداث آب‌راه بوده است.
حاتمی‌پور با اشاره به میزان تسهیلات اختصاص یافته به بحث اقتصادمقاومتی استان مرکزی گفت: امسال نیز از مبلغ 27میلیارد تومان تسهیلات اختصاص داده شده به استان 14 میلیارد تومان در اختیار متقاضیان قرار گرفت که این مبلغ به 772 نفر اهداء شد.
این تعداد متقاضی پس از سپری کردن دوره‌های آموزشی لازم توانستند تسهیلات با سود 16 درصد را دریافت کنند، بحث اقتصاد مقاومتی دارای چرخه مخاطب شناسی ارائه آموزشها و ارائه تسهیلات است که با محوریت بانک مهر اقتصاد توزیع شده است.
انتهای پیام/
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار