فرمانده سپاه ناحیه ساوه در دیدار با خانواده شهید علیرضا قربانی:
سرهنگ پاسدار مجید احمد جعفری گفت : امروز مشعل فروزان گفتمان انقلاب اسلامی به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری و مجاهدت های معمار کبیر انقلاب اسلامی نه تنها در داخل بلکه در خارج از مرزهای این آب و خاک پر فروغ است.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۲۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ پاسدار مجید احمد جعفری  به مناسبت هفته بسیج در دیدار با خانواده شهید علیرضا قربانی گفت:شهدای انقلاب اسلامی با اخلاص و خلوص نیت صادقانه پای در جبهه های حق علیه باطل نهادند و با رشادت های جانانه ناموس و آب و خاک را از دست درازی بیگانگان مصون داشتند.
فرمانده سپاه ناحیه ساوه بیان کرد: شهدا در جبهه های نبرد دیروز از کیان این آب و خاک دفاع کردند و امروز جوانان و غیورمردان بسیجی با بصیرت و آگاهی از دسیسه های دشمنان در جبهه مقابله با جنگ نرم مجاهدت می کنند.
سرهنگ احمد جعفری تصریح کرد: دشمنان به خوبی درک کرده اند که دیگر جنگ نظامی بر علیه ایران کارساز نیست و از جبهه نبرد فرهنگی به دنبال ضربه زدن به این نظام و کشور هستند و به فضل خدا با درایت و رهبری مدبرانه ولی امر مسلمین و بصیرت جوانان انقلابی در این توطئه شوم نیز ناکام مانده اند.
وی پاسداشت یاد شهدا و سرکشی به خانواده های معظم آنان را وظیفه همه ارادتمندان و دلدادگان انقلاب اسلامی دانست وا فزود: امروز رسالت اصلی بازماندگان انقلاب و نظام اشاعه فرهنگ شهادت و بازگو کردن گفتمان اسلام ناب محمدی است.
وی بیان کرد: در شرایط کنونی همه مسئولان و دلسوزان انقلاب وظیفه شرعی و ملی دارند تا گفتمان شهدا و آرمان های این غیور مردان و زنان را به نسل سوم و چهارم انقلاب منتقل کنند.
فرمانده سپاه ساوه ادامه داد: بازگو کردن خصایص اخلاقی، معیشت و زندگی فردی و اجتماعی شهدا در قالب برنامه های فرهنگی و معنوی تیر خلاصی بر توطئه گری های دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
وی اضافه کرد: وصیت نامه شهدا درس بزرگ بندگی و آزادگی است و سخنان گوهر بار آنان نقشه راه روشنی برای حرکت در مسیر آرمان های ولایت و پیروی از اسلام و انقلاب است.
سرهنگ احمد جعفری افزود: سرکشی به خانواده شهدا فصلی جدید در انس با این سفرکردگان آسمانی است که مرور خاطرات و ابعاد مختلف زندگی آنان، قوت قلبی برای پاسداری از حریم ولایت و انقلاب است.
در ادامه این دیدار بخش هایی از وصیت نامه و دل نوشته های شهید علیرضا قربانی برای حاضران قرائت شد.
شهید علیرضا قربانی در تاریخ شانزدهم تیر ماه یک هزار و 364 از شهرستان ساوه عازم جبهه های حق علیه باطل شد و در سال 1363 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به فیض رفیع شهادت نائل آمد.
استان مرکزی بیش از شش هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
ارسال نظرات