خبرهای داغ:

پاسداران و بسیجیان قصرشیرین 50 واحد خون اهدا کردند

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین در اقدامی خیرخواهانه با حضور در پایگاه انتقال خون این شهرستان 50 واحد خون اهدا کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۰۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۴
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت قصرشیرین روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین گفت: پرسنل سپاه پاسداران با اهدای خون به بیماران یکبار دیگر به وظیفه نوعدوستی خود برای کمک به نیازمندان جامعه عمل کردند.
سرهنگ پاسدار علی احمد پور افزود: اهدای خون در واقع اهدای زندگی است و پاسداران و بسیجیان در این امر انسان دوستانه که با هدف کمک به بیماران نیازمند انجام شد پیشقدم شدند تا در کنار وظیفه اصلی که همان حراست و پاسداری از ارزش های اسلامی است نسبت به نجات جان بیماران نیز اقدام کنند.
وی اظهار کرد: بسیجیان همواره با صلابت در تمامی عرصه های انقلاب اسلامی و دوران سازندگی حضوری مهم و موثر داشته اند و با اهدای خون نیز ثابت کرده اند که در هر شرایطی می توانند وظیفه و رسالت انسانی خود را در هر کجا که نیاز باشد به نحو شایسته انجام دهند.
فرمانده بسیج سپاه ناحیه قصرشیرین اظهار داشت: به برکت حضور باصلابت نیروهای مسلح دشمن جرات کوچکترین تعرضی به خاک میهن اسلامیمان را ندارد.
مرکز انتقال خون شهرستان قصرشیرین یکی از مراکز مجهز استان کرمانشاه است که با حضور گروههای سیار، خونگیری در این محل انجام می شود.
همچنین امروز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، بسیجیان بازنشسته، یادگاران و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس به ارتفاعات دو هزار متری سروان شهرستان گیلانغرب صعود کردند.
به گزارش خبرنگار ایرنا در این همایش پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس گیلانغرب با صعود به این ارتفاعات یاد و خاطره 278 رزمنده شهید و 167 بسیجی شهید این شهرستان را گرامی داشتند.
قصرشیرین و گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از120هزار نفر جمعیت دارند.
ارسال نظرات