خبرهای داغ:

افتتاح پایگاه مقاومت بسیج فاطمه الزهرا (س) قصرشیرین

همزمان با هفته بسیج ساختمان پایگاه بسیج مقاومت فاطمه الزهرا (س) قصرشیرین با حضور مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۱۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین در آیین بهره برداری از این طرح گفت: این پایگاه مقاومت با عضویت 150 نفر از بسیجیان مربوط به حوزه علمیه خواهران این شهرستان تحت عنوان بسیج طلاب در زمینی به مساحت 90 متر مربع با تمامی امکانات به بهره برداری رسیده است.
سرهنگ پاسدار علی احمدپور اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح را 250 میلیون ریال از محل منابع اعتباری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قصرشیرین ذکر کرد.
وی با اشاره به اینکه در ایام گرامیداشت هفته بسیج سه پایگاه دیگر در آینده نزدیک افتتاح می شود اظهار داشت: با هدف پاسداشت ایام هفته بسیج برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده است که به مرورعملیاتی می شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین مهمترین برنامه های پایگاههای مقاومت بسیج را انجام برنامه هایی در زمینه های فرهنگی، تربیتی، سیاسی، مسابقه ورزشی و برگزاری کلاسهای حلقه های طرح صالحین اعلام کرد.
احمدپور با بیان اینکه ثبات و بقای نظام اسلامی در گرو ترویج و نهادینه کردن تفکر بسیجی است اظهار کرد: این نیروی الهی همواره حافظ منافع انقلاب بوده است و با تبعیت از فرامین رهبری نقش ارزنده ای در پاسداری از انقلاب ایفا کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار