خبرهای داغ:
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: عزت، امنیت و اقتدار کشور مدیون مجاهدت، رشادت، صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران است.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۱۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سرپل ذهاب، حجت الاسلام مجید صفدری در دیدار با خانواده های شهدا افزود: باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی رشادتها و فداکاری های شهدا و رزمندگان به نسل آینده انتقال یابد.
وی اظهار کرد: نظام اسلامی خود را مدیون و وامدار شهدا و خانواده های آنان می داند چرا که ایثار و فداکاری شهدا با هیچ اقدامی قابل جبران نیست.
وی خدمت به خانواده شهدا را توفیق بزرگی برای مسئولان دانست و گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملتند و دلجویی از آنان به نوعی ادای دین به ارزش های انقلاب است.
امام جمعه سرپل ذهاب با اشاره به فرمایش و تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت سرکشی از خانواده معظم شهدا اظهارداشت: عمل به سیره و گام نهادن در مسیر آرمان های شهدا وظیفه همگان است.
شهردار سرپل ذهاب نیز در این دیدار گفت: وحدت، ایستادگی، ایمان و فداکاری ملت بود که نظام اسلامی را در دفاع مقدس به پیروزی رساند.
علیرضا قطره ای افزود: تجلیل از فداکاری ها و ایثارگری خانواده های معظم شهدا که در مسیر دفاع از کشور جان شیرین خود را تقدیم انقلاب کرده اند وظیفه است.
وی خاطرنشان کرد: اگر مقاومت، ایستادگی و فداکاری جوانان و رزمندگان آن دوران نبود در مواجهه با دشمن بعثی به پیروزی نمی رسیدیم.
شهید حسین ایوانی، آزاده شهید علیرضا سلیمانی، شهید عزت الله حیدری، شهید نصرت الله دوستی و شهید حسین قطره ای از جمله شهدایی بودند که مسئولان سرپل ذهاب با حضور در منزل این شهدا از خانواده های آنان دلجویی کردند.
ارسال نظرات