خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان کرمانشاه:

حضور زنان در عرصه دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب همیشگی است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: در 37 سالی که از پیروزی انقلاب می‌گذرد بانوان ما با روحیه و تفکری بسیجی، حضوری همیشگی در عرصه دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب داشته‌اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۲۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، شکوفه یعقوبی در مراسم یادواره شعر "حریم زینبیون" که امروز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، هدف از برگزاری این مراسم را معرفی هر چه بیشتر شخصیت حضرت زینب(س) به بانوان عنوان و اظهار داشت: ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نیز از دیگر اهداف اصلی برگزاری این مراسم است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه حضرت زنیب (س) اسوه صبر و استقامت و الگوی شایسته تقوا و پرهیزکاری است، گفت: بدون شک پیروی بانوان ما از آن حضرت موجب عاقبت به‌خیری در دنیا و آخرت می‌شود.

یعقوبی ادامه داد: حضرت زینب (ع) در صحنه کربلا نقش بانوان را به خوبی نشان داد و ثابت کرد که آنها تا چه اندازه می‌توانند در تبیین و روشنگری مسائل مختلف نقش داشته باشند.

وی افزود: بانوان بسیجی امروز در کنار مردان این سرزمین سال‌ها است که در حال دفاع از تمامیت ارضی کشور و پشتیبانی از انقلاب و دستاوردهای آن هستند و مطمئناً تا این روحیه و تفکر بسیجی وجود دارد کشورمان از گزند دشمنان محفوظ خواهد ماند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به نقش اثرگذار بانوان در خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: حضور آنها در خانواده و نقش محوری که در مدیریت زندگی دارند در نهایت باعث استحکام روابط بین افراد یک خانواده می‌شود.

در این مراسم جمعی از شعرا به شعرخوانی در وصف حضرت زینب(س) پرداخته و پنج نفر آنان به عنوان نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات