خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه گفت: بسیج اجازه نفوذ و ضربه زدن را به دشمنان نمی‌دهد و از آرمان‌های انقلاب و امام راحل کوتاه نمی‌آید.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۳۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، عباس اخلاقی امروز در همایش بزرگ بصیرت دانشجویی به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: بسیج معطوف به جهان اسلام و انقلاب اسلامی نیست.

وی بیان داشت: بسیج در زمان ابتدای انقلاب منسجم شد و نقش ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس یافت و امام راحل با درایت و بصیرت بالایشان فرمان تأسیس بسیج را برای مقابله با جنگ نرم دشمن صادر کردند، چون می‌دانستند دشمن از این راه قصد ضربه زدن به کشور را دارد.

مسئول بسیج دانشجویی استان کرمانشاه ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب بسیجیان را فرزندان من خطاب کرده‌اند و همین امر مسئولیت و وظیفه آنها را سنگین‌تر کرده است.

اخلاقی با اشاره به نفوذ تفکر بسیجی در داخل و خارج از مرزهای کشور، خاطرنشان کرد: تمام حوزه‌های بسیج فعال هستند، اما بسیج دانشجویی یکی از فعال‌ترین اقشار بوده که در برابر تمام فتنه‌ها سینه سپر کرده و از افتخارات کشور است.

وی با تصریح اینکه جامعه بسیج دانشجویی در راه آرمان‌های شهدا و اهل‌بیت‌ (ع) ذره‌ای کوتاه نمی‌آید، بیان داشت: اجازه ضربه زدن دشمنان به کشور را نخواهیم داد.

بر اساس این گزارش، همایش بزرگ بصیرت دانشجویی به مناسبت هفته بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز کرمانشاه با حضور گسترده دانشجویان برگزار شد و عبدالرضا مصری سخنران ویژه این مراسم بود.

ارسال نظرات