مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در نشست بسیجیان فرهنگی، هدف از هجمه فرهنگی غرب را کمرنگ روحیه انقلابی و تفکر بسیجی در جامعه ذکر کرد و بر لزوم حفظ این روحیه و تفکر جهت مقابله با دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۴۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در نشست جمعی از فرهنگیان بسیجی با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره حماسه سازان دوران هشت سال دفاع مقدس از جمله بسیجیان سرافراز گفت: هفته مقدس بسیج فرصت مغتنم و ارزشمندی برای ارج نهادن به جانفشانی و رشادت بسیجیان مخلص و دلاور است.

وی افزود: اقتدار و عظمت امروز ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان ناشی از وجود روحیه و تفکر ناب بسیجی در جامعه است.

حسینی با بیان این که این روحیه و تفکر مانع عمده و اساسی در برابر دشمنان است؛ خاطرنشان کرد: دشمن از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم با بهره گیری از انواع رسانه ها قصد کمرنگ کردن روحیه انقلابی و تفکر بسیجی و تهی کردن جامعه از ارزشهای اسلامی را دارد و ضرورت دارد تا این روحیه و تفکر جهت مقابله با دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام اسلامی حفظ شود.

مدیر آموزش و پرورش مریوان یکی از راههای حفظ این تفکر و روحیه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و انتقال این فرهنگ به نسل حال و آینده و همچنین جلوگیری از نفوذ همه جانبه دشمنان ذکر کرد.

سید فواد حسینی در ادامه سخنان خود گریزی هم به مسائل روز زد و با اشاره به وجود جریانات افراطی در منطقه عنوان کرد: این جریانات کل منطقه و جهان را تهدید می کند و دشمنان اسلام و مسلمانان با بهره برداری از آن در صدد تخریب و مخدوش گردن چهره واقعی اسلام و تروبج اسلام هراسی را دارند.

وی اضافه کرد: گسترش روز افزون اسلام در سطح جهان بویژه در میان جوامع غربی سردمداران دنیای سلطه را نگران کرده است و با نا امن کردن جوامع اسلامی و حمایت از گروه های تروریستی و افراطی و همچنین ایجاد تفرقه در میان مسلمانان اهداف شوم و پلید خود را به پیش می برند.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش مریوان در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری موفق اجلاس سران کشورهای مطرح تولید کننده گاز در تهران و دیدار سران این کشورها از جمله رییس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را نشان از اقتدار ایران اسلامی برشمرد و تصریح کرد: با برگزاری موفق این اجلاس ایران اسلامی در کانون توجه جهانی قرار گرفت و دنیا بر اهمیت بیش از پیش ایران در منطقه و جهان پی برد.

ارسال نظرات