زیبایی یک شهر داشتن انسان هایی با قلب ها و آرزوهای بزرگ است و شهدای ما انسان هایی با عواطف و احساس های بزرگی بودند که با ایثار جان خود به زیبایی کشورمان افزودند.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۶۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یادواره شهدای والامقام محله زینبیه اردبیل و شهیدان داوود پناهی و ودود حسینی حداد با حضور امام جمعه اردبیل، جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از بسیجیان در مسجد زینبیه اردبیل برگزار شد.
در این یادواره حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید حسن عاملی امام جمعه اردبیل ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا با بیان هجمه های فرهنگی دشمنان نظام اسلامی علیه جوانان کشورمان، گفت: ما فقط به برکت فرهنگ عاشورا و ادبیات کربلا توانسته ایم در مقابل این هجمه های دشمن ایستادگی نماییم.
وی شهدا را عزت کشور و شعارهای گمشده بشریت خواند و افزود: همان طور که حضرت علی (ع) بر حفظ و مراقبت از بیت المال و ارزش های اسلامی تاکید می کرد، ما نیز به خاطر حفظ این ارزش ها شهدا را تقدیم نظام اسلامی نموده ایم.
حجت الاسلام عاملی در ادامه با بیان اینکه زیبایی یک شهر به داشتن بلوار و درختان زیاد در شهر نیست، تصریح کرد: زیبایی یک شهر داشتن انسان هایی با قلب ها و آرزوهای بزرگ است و شهدای ما انسان هایی با عواطف و احساس های بزرگی بودند که با ایثار جان خود به زیبایی کشورمان افزودند.
سرهنگ عبدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل نیز در ادامه ضمن گرامیداشت سی وششمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل (ره)، عزت و عظمت کشورمان را مدیون خون شهدا دانست و گفت: هدف از برگزاری این یادواره ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا می باشد.
پخش کلیپ و مداحی از دیگر بخش های این یادواره بود.

ارسال نظرات