فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه بسیجیان سفیران احیای دین و تمدن اسلامی هستند، گفت: زنان هرجامعه‌ای بهترین نقش را در راستای نقش برآب کردن توطئه‌های دشمنان می‌توانند ایفا کنند.
کد خبر: ۸۶۰۰۱۸۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سرهنگ کیا عاشوری، ظهر امروز(4آذر) در جمع خواهران بسیجی گوراب‌زرمیخ در مسجد مجیرالمضطرین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای حرم و گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: خواهران بسیجی پرجمدار علم حضرت زینب(سلام‌الله‌علیها) و امام حسین(علیه‌السلام) در پیش‌برندگی اسلام ناب هستند.

وی با بیان اینکه بسیج حافظ انقلاب اسلامی است، افزود: تشکیل بسیج مستضعفین توسط امام راحل الهامی از خداوند بر قلب ایشان بود.

 فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا، بسیج را قدرت خدا در برابر همه امکانات و ابزارات دانست و گفت: برای تحقق تمدن اسلام و پیش‌برندگی انقلاب اسلامی این نهاد تشکیل شد.

 عاشوری با بیان اینکه بسیج از همان ابتدا مانند هاله‌ای از نور انقلاب اسلامی را مصون نگه داشت، تصریح کرد: خواهران از اقشار مهم و تاثیرگذار در بسیج هستند.

 وی با بیان اینکه خوهران از سال 42 تا کنون نقش بسزایی در عرصه‌های مختلف جامعه داشته‌اند و اسلام حضور این قشر را در اجتماع لازم می‌داند، خاطرنشان کرد: امروز ایران سرافراز دارای 200هزار شهید است که اگر مادران و همسران شهدا نبودند تا مردان را مدیریت کنند قطعا این پیروزی میسر نمی‌شد.

 فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه هدف از انقلاب احیای اسلام ناب محمدی(صلی‌الله‌علیه‌وآله) بود، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران به این بالندگی دست یافته و یک تمدن بزرگی در حال شکل‌گیری است.

 عاشوری با بیان اینکه تمدن اسلامی به دو بخش ابزاری و سبک زندگی اسلامی تقسیم شده است، افزود: بخش ابزاری همان داشته‌های انقلاب اسلامی ما مانند علم و دانش و ... و بخش سبک زندگی اسلامی هم جز منافع حیاتی ما است.

 وی با بیان اینکه از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون دشمن لحظه‌ای از دشمنی با ما غافل نشده است، گفت: امروز هجمه دشمن در راستای سبک زندگی  اسلامی است.

 فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه یک مسلمان بر اساس باورهایی که دارد باید آداب و رسوم و همه اعمال و رفتار خود را بر اساس شرع اجرا کند، تصریح کرد: آداب و سنن ما بر اساس دین خدا است که باید اعمال ما طبق این دین اجرایی گردد.

 عاشوری خاطرنشان کرد: دانشمندان غرب معتقدند که قرن 21، قرن فشرده شدن تمدن‌ها و از بین رفتن مرزها است و به وسیله ابزارات ارتباط برقرار می‌شود.

 وی با بیان اینکه بسیاری از کشورها زیر استحاله فرهنگ غرب رفته‌اند، اظهار کرد: ما ایرانیان که ادعای مسلمانی داریم نباید زیر بار فرهنگ غرب رویم و آن را پذیرا باشیم.

 فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه یک مادر و همسر خوب سبب خانواده‌ای سالم در اجتماع می‌شود، افزود: دشمن در صدد است تا اصول دین و معاد را در ذهن افراد بی‌توجه نشان دهد که از ماهواره و فضاهای مجازی گوشی‌های همراه به این موضوع می‌خواهد دست یابد.

 عاشوری با بیان اینکه بسیجیان سفیران احیای دین و تمدن اسلامی هستند، گفت: زنان هرجامعه‌ای بهترین نقش را در راستای نقش برآب کردن توطئه‌های دشمنان می‌توانند ایفا کنند.

 وی با بیان اینکه در ایران باستان یک نگاه ابزاری به زنان وجود داشت و در قرن 21 که قرن مدرنیته است یک نوع شتابزدگی دیده می‌شود، تصریح کرد: غرب ادعا می‌کند که ایران برای زنان هیچ گونه حقوقی قائل نیست و معیار مقایسه زنان را مردان قرار داده است.

 فرمانده سپاه ناحیه صومعه‌سرا با بیان اینکه نشان دادن عظمت زن در اسلام از وظایف بسیج است، خاطرنشان کرد: زن اگر آرامش داشته باشد قطعا جامعه هم دارای آرامش می‌شود.

 عاشوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرز بین تهجر و افراطی‌گری است، اظهار کرد: تغییر ذائقه افراد هدف اصلی دشمن است که به وسیله ابزار می‌خواهد شعور را از جامعه اسلامی بگیرد.

 وی با بیان اینکه دشمن به این نتیجه پی برده که گرفتن شعور از جامعه‌ای سبب نابودی آن جامعه می‌شود، افزود: دشمن با استفاده از ابزار می‌خواهد ایران را استحاله کند.

 


ارسال نظرات