فرمانده سپاه ناحیه سرعین:

تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی تاثیر بسزایی در کاهش وابستگی اقتصادی به کشورهای بیگانه دارد

امسال 11 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سرعین اختصاص یافته که باعث اشتغالزایی 80نفر شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۰۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، سرهنگ طاهر رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه سرعین در بازدید از طرح‌ها اقتصاد مقاومتی سرعین اظهار داشت: امسال 11 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سرعین اختصاص یافته است.

وی افزود: این میزان اعتبار برای راه‌اندازی و اجرای طرح‌های اقتصادی کوچک و زودبازده در سطح شهرستان سرعین اختصاص می‌یابد تا بتوانیم با این امر زمینه اشتغال تعدادی از افراد را در این واحدها فراهم کرده و از مشکلات موجود در این زمینه در شهرستان به ویژه در مناطق روستایی کاهش دهیم.

رحیمی بیان کرد: از این میزان اعتبار که سهمیه برای شهرستان سرعین در نظر گرفته شده تاکنون بیش از 7 میلیارد ریال از اعتبارات اختصاص یافته به متقاضیان راه‌اندازی واحدهای کوچک اقتصادی پرداخت شده و در اختیار بسیجیان قرار گرفته است تا بتوانند واحدهای خود را راه‌اندازی و اقدام به فعالیت اقتصادی کنند.

وی افزود:با توجه به این منبع مالی اشاره شده حدوه 65 نفر از این وام بهره مند شده اند که باعث اشتغالزایی 80نفر شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین با اشاره به عمده تسهیلات اختصاص یافته برای اجرای طرح‌های مختلف در شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: پرورش قارچ خوراکی، پرورش دام سبک و سنگین، زنبورداری و تولید عسل و صنایع تبدیلی و بسته‌بندی از جمله مواردی بوده که در این زمینه‌ها تسهیلات به متقاضیان واگذار شده است.

وی با اشاره به نقش و تاثیر اعطای تسهلیات برای راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی گفت: تحقق سیاست اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده نقش و تاثیر بسزایی در کاهش وابستگی اقتصادی به کشورهای بیگانه داشته که با توجه به این امر تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم این سیاست را به نحو شایسته‌ای در شهرستان اجرایی و عملیاتی کنیم که اجرای طرح‌های مختلف در این حوزه از اقدامات موثر برای تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار