خبرهای داغ:
با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین
استودیو خبرگزاری بسیج با حضور حجت الاسلام تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۰۵
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ضمن حضور در خبرگزاری بسیج،با گروه‌های مختلف خبری و فرآیند تهیه و انتشار اخبار آشنا شد و رسما استودیوی این خبرگزاری را افتتاح کرد.

وی در حاشیه این بازدید، ضمن تبریک هفته بسیج به محضر فرمانده معظم کل امام خامنه ای، (مد ظله العالی) بسیجیان سراسر کشور و کسانی که در عرصه رسانه تلاش می کنند به ترجمه و تبیین نکات اخلاقی پیرامون آیات 12 تا 14 سوره مبارکه حدید در جمع مدیران، کارکنان و خبرنگاران این خبرگزاری پرداخت.

بازدید مسئول نمایندگی ولی‎فقیه در سازمان بسیج از خبرگزاری بسیج


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در مورد عملکرد خبرگزاری بسیج گفت : مسیر خبرگزاری بسیج رو به رشد بوده و نسبت به گذشته در سه بخش پیشرفت چشمگیری داشته است.

تویسرکانی تأکید کرد: در بخش اول که مربوط به نیروی انسانی می شود این خبرگزاری از نیروی انسانی جوان، دلسوز، باهوش، مخلص، فداکار و پر تلاش بهره مند است که بزرگترین سرمایه ما همین است امروز ما صاحب یک سرمایه با ارزش و گنجینه ای از نیروی انسانی کارآمد در عرصه خبر هستیم.


نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در پایان گفت: در بخش دوم که مهارت و فن کار است خبرگزاری بسیج روند رو به رشد و موفقیت های زیادی داشته و در بخش سوم که به سخت افزار و ساختمان و امکانات و بودجه مربوط می شود که با گذشته قابل مقایسه نیست و جا دارد که از آقای دکتر اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین و مدیرعامل خبرگزاری و آقای دکتر سید حسین علوی قائم مقام مدیر عامل و همه عزیزانی که در این رسانه فعالیت دارند به خاطر زحمات فراوانشان صمیمانه تشکر کنم.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری بسیج در مورد ضرورت ورود حرفه ای و تخصصی بسیج به عرصه رسانه ای گفت: بسیج بر اساس رسالت خود باید در ابعادی که ضامن ارزش های انقلاب است ورود پیدا کند و در حال حاضر یکی از مهمترین این ابعاد بحث رسانه است چرا که بخش مهمی از دعوای امروز مربوط به در اختیار گرفتن گرفتن افکار عمومی دنیاست که در معرض بمباران رسانه های مختلف قرار دارد.


تویسرکانی گفت: خبرگزاری بسیج با معرفی و رصد جریان بزک و خنثی سازی عملیات های روانی و رسانه ای آنها و معرفی این جریان که با مشروعیت بخشی به استکبار قصد منحرف کردن افکار عمومی را دارد می تواند در بازسازی هویت و سازمان دهی بسیجیان و اقدام به موقع در رسیدن به آرمان ها و اهداف بسیج نقش اول را ایفا کند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به نقش مهم رسانه در بصیرت بخشی به جامعه و اهمیت دو چندان این موضوع در خبرگزاری بسیج تأکید کرد: همه ما باید مراقب باشیم که در این عرصه دچار لغزش نشویم و هر چه انسان مسوولیتش سنگین‎تر می شود بیشتر باید مراقب باشد.


تویسرکانی افزود: یکی از مهم ترین عناصر برای تحقق آرمان های بسیج عنصر رسانه زیرا عقبه فکری بسیج را سه عامل تشکیل می دهد یعنی آن پشتوانه فکری و منطقی بسیج که تشکیل دهنده هویت بسیجی است و در حقیقت وقتی می خواهیم بگوییم بسیجی کیست باید این سه عامل را به صورت فرآیندی در کنار هم قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اولین پایه تفکر بسیج احساس مسوولیت نسبت به خودش، دیگران، جامعه، جهان و
حوادث است و دومین پایه تفکر بسیج بحث روشن بینی، حق بینی، شناخت، آگاهی و علم از این جنس است یعنی در کنار این احساس مسوولیت باید شناخت زمان و نیاز و دوست و دشمن و وسایل و ساز و کارها و راهبرد ها نیز باشد.



نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: سومین عقبه فکری بسیج اقدام و عمل است یعنی بسیجی کسی است که با احساس مسوولیت و داشتن بصیرت عمل به‎هنگام و دارد و تحت امر ولی وارد میدان می شود که همه عرصه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و هنری را شامل می شود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها