مدیر عامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل:
در حال حاضر در استان اردبیل 129 هزار و 209 نفر در قالب 41 هزار و 500 نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر قرار گرفته اند.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۲۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر،نشست دهیاران بخش مرکزی نیر با حضور مدیر عامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل در محل فرمانداری برگزار شد.

در این نشست رضا عبداللهی مدیر عامل بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان اردبیل از تحت پوشش بودن 41 هزار و 500 خانوار روستایی و عشایری در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان استان اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر در استان اردبیل 129 هزار و 209 نفر در قالب 41 هزار و 500 نفر تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر قرار گرفته اند که از این تعداد، 2 هزار و 190 نفر از شهرستان نیر می باشند.

وی در ادامه گفت: استان اردبیل با تحت پوشش قرار دادن 32 درصد از جامعه هدف در استان، در دولت تدبیر و امید طی دوسال اخیر رشد جهشی داشته و درحال حاضر رتبه ششم کشوری را به خود اختصاص داده است.

عبداللهی در ادامه از تحت پوشش قرار دادن 80 درصد جامعه هدف استان را طی دو سال آینده خبر داد و گفت: ده گردشی، تشکیل ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان و عشایر از برنامه های آتی صندوق بیمه اجتماعی روستائیان می باشد.

در این همایش بخشی، بخشدار مرکزی نیر هم از آغاز عملیات پلاک کوبی در روستاهای بخش مرکزی خبر داد و گفت: روستاهای بخش مرکزی در خصوص بیمه کردن کشاورزان و روستائیان گام موثری را برداشته اند.

ارسال نظرات