به مناسبت هفته بسیج جمعی از مسئولین سپاه شهرستان دلگان با مادر شهید "عازم حاجی زاده"در روستای چاه الوند این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۴۴
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲

به گزارش  خبر نگار خبر گزاری بسیج ، سرهنگ۲ پاسدار احمد خسروی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان ضمن تبریک هفته بسیج در این دیدار اظهار داشت: سرکشی و بازدید ازخانواده شهدا وظیفه ما مسئولین است و خانواده شهدا حق بزرگی به گردن همه و به خصوص ما مسئولین دارند.

وی افزود: امنیتی که اکنون در جمهوری اسلامی پابرجاست به برکت خون شهدا و جانفشانیهای آن بزرگواران بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دلگان بیان کرد:  هفته بسیج فرصتی برای همه بسیجیان است که توانمندیها و دستاوردهای خود را به نمایش عموم بگذارند.

خسروی ادامه داد:  پس از اینکه امام خمینی (ره) دستور تشکیل بسیج مستضعفین را داد یک راهبرد برای بسیج مشخص کرد و موتور محرکه آن را ایمان به خدا دانست.

وی تشریح کرد:  بسیج مساوی با محرومیت زدائی، امنیت منطقه، امورات تربیتی، اقتصاد مقاومتی، جاری شدن امر به معروف و نهی از منکر، کادر سازی برای انقلاب اسلامی و مقابله با نفوذ دشمنان اسلام است.

فرمانده ناحیه سپاه دلگان در پایان گفت: توسط گروه های جهادی این ناحیه یک باب سرویس بهداشتی ساخته و خانه مادر شهید عازم حاجی زاده نیز  تعمیر و بازسازی می شود.

گفتنی است پاسدار شهید عازم حاجی زاده در سال ۱۳۵۹ در کوه شاه جیرفت توسط اشرار به شهادت رسید.

ارسال نظرات