رییس اسبق سازمان بسیج سازندگی سپاه استان سمنان گفت: در هفت ماهه اول سال 94 300 کارگاه اقتصاد مقاومتی در استان سمنان ایجاد شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۴۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، حسین شیخ طاهری در نشست خبری که با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در دفتر شرکت نگار نصر سمنان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج تا کنون توانسته اقتدار خود را حفظ کند و مایه اثرات و برکات فراوانی برای انقلاب و نظام بوده است.

وی افزود: امروز بیمه شدن انقلاب نیازمند توانمندسازی اقتصاد است و این امر نیز راهی جز تحقق اقتصاد مقاومتی ندارد.

مدیر مؤسسه نگارنصر استان سمنان با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم نظام مقوله اشتغال است که طیف عظیمی از جوانان امروز با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند، بیان داشت: 30 میلیارد تومان اعتبار در سطح استان برای این دو مقوله در نظر گرفته شده است که بیش از 26 میلیاردتومان آن به بخش اقتصاد مقاومتی در 14 عرصه اختصاص یافته است.

شیخ طاهری از جمله این 14 عرصه را پرورش ماکیان، اصلاح باغات، تولید گیاهان دارویی، مرغ بومی، صنایع دستی، اجرای گلخانه، صنایع تبدیلی نام برد و اظهار داشت: عرصه هایی که در بحث اقتصاد مقاومتی به آن پرداخته شده است زودبازده هستند و به نوعی جزء توانمندی های کشور محسوب می شوند و ما به دنبال احیای آن هستیم.

وی عنوان کرد: در هفت ماهه اول سال 94 توانسته ایم 300 کارگاه در بحث اقتصاد مقاومتی ایجاد کنیم و 100 نفر هم در بحثهای مختلف اشتغال با ایجاد کارگاه مشغول به کار شده اند.

مدیر مؤسسه نگارنصر استان سمنان خاطرنشان کرد: در بحث اشتغال سعی کرده ایم طوری عمل کنیم که اشتغال پایدار ایجاد کرده و کمک و یار خانواده ها باشد و در حقیقت به اقتصاد خانواده ها کمک شود.

شیخ طاهری یادآور شد: نمایشگاه استانی و شهرستانی جهت معرفی و عرضه و فروش محصولات و تولیدات بسیجیان فعال در عرصه های مختلف در هفته بسیج برپا شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها