تیم مشاورین ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به منظور پیگیری و بررسی روند اجرای پروژه های سفر رییس جمهوری از اداره کل ورزش و جوانان بازدید کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۵۷
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، تیم مشاورین ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به نمایندگی دکتر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به منظور پیگیری و بررسی روند اجرای پروژه های سفر رییس جمهوری به همراه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان و هیئت همراه از پروژه های سفر رییس جمهوری اداره کل ورزش و جوانان بازدید کردند.

در این سفر و بازدید ارسلان حسینی با ارائه گزارش کاملی از وضعیت پروژه ها و ابراز نگرانی از عدم تخصیص به موقع منابع اعتبارات ملی با توجه به شرایط جوی و سپری شدن فصل کاری تقاضای تسریع و حمایت بیش از پیش سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور را داشت.

حسینی با توجه به ضرورت و اهمیت ساماندهی و بهسازی محوطه سازی مجموعه ورزشی انقلاب و اراضی پایین کوه به علت تردد و مراجعه روز مره و استفاده ورزشکاران و قهرمانان ملی پوش از این اماکن و بروز مشکلاتی عدیده ای در فصل بارندگی در خواست در اولویت قرار دادن منابع اعتباری بود.

نماینده و مشاور ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از برنامه ریزی و اولویت بندی تکمیل این پروژه ها تا پایان سال مالی 95 خبر داد و تصریح کرد به زودی اعتبارات مناسبی در خصوص پروژه های مربوطه تخصیص داده خواهد شد و روند اجرایی این پروژه ها تسریع می گردد.

یاد آور می گردد در سفر مشاورین ارشد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از پروژه های سکوی تماشاچیان ایجرود؛ سکوی تماشاچیان سلطانیه؛ سکوی تماشاچیان خرمدره؛ خانه کشتی ابهر؛ سالن 3000 نفری ابهر؛ استخر سر پوشیده هیدج؛ استخر سر پوشیده صائین قلعه ؛ سالن هندبال و هاکی زنجان ؛ تکمیل مجموعه ورزشی انقلاب زنجان ؛ پیست تارتان مجموعه انقلاب؛ استادیوم 15000 نفری زنجان بازدید به عمل آمد.

ارسال نظرات