رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد:

بسیج از بازوهای توانمند و اجرایی در دانشگاه‌ها است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گناباد گفت: بسیج یک نهاد شناسنامه دار و یک تشکل تعریف شده در ساختار دانشگاه‌ها است و ما علاوه بر آن بسیج را یکی از بازوهای توانمند و اجرایی در دانشگاه می‌دانیم.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۵۹
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دکتر مجتبی حسن‌زاده با حضور در محل دفتر حوزه بسیج دانشجوئی مالک اشتر در دیدار با فرمانده و تعدادی از اعضای حوزه بسیج دانشجوئی مالک اشتر واحد گناباد از کارکنان این واحد از فعالیت‌ها و برنامه‌های آنان قدردانی کرد.

حسن‌زاده افزود: تعامل خوبی در واحد گناباد بین بسیج دانشجوئی، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، هیآت مذهبی و دیگر تشکل‌ها به چشم می‌خورد و با یکدیگر در تعارض و موازی کاری نیستند و حقیقتا بسیجی‌وار کار می‌کنند و همه در راستای اهداف مقدس جمهوری اسلامی و دانشگاه گام برمی دارند که این در خور تحسین است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد از همکاری صمیمانه بسیج دانشجوئی واحد در یک سال گذشه قدردانی کرد.

حسن‌زاده در دیدار از دفتر پایگاه بسیج شهید محمدی ثانی کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گناباد هم با بیان اینکه هدف ما باید احیای تفکر بسیجی باشد به فرموده مقام معظم رهبری که می‌فرمایند: بسیج به معنی حضور و آمادگی در‌‌ همان منطقه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیاز دارند است و سپس خطاب به کارکنان بسیجی حاضر گفت: اولویت‌ها را باید بسنجید و آن را در فعالیت‌ها و برنامه‌های خود قرار دهید.

علی روحانی، معاون دانشجوئی و فرهنگی واحد گناباد هم که در این دیدار حضور داشت، از تشکیل کانون‌های فرهنگی هنری و مذهبی خبر داد و از دانشجویان بیسجی خواست که از متولیان آن باشند.

فرمانده حوزه بسیج دانشجوئی مالک اشتر واحد گناباد هم با تشکر از دکتر حسن‌زاده و همراهان وی که در محل دفتر حوزه بسیج دانشجوئی واحد حضور یافته‌اند با توجه به نقش حمایت‌های دانشگاه از بسیج دانشجوئی واحد، سطح این حمایت‌ها را بسیار عالی و خوب توصیف کرد.

محمد فیاضی افزود: به دانشگاه آزاد اسلامی گناباد به عنوان یک دانشگاه ارزشی در شهرستان نگریسته می‌شود.

وی سپس از برپایی اردوی راهیان نور، ارودهای مجزای جهادی خواهران و برادران، برپایی نمایشگاه از کربلا تا منا، مراسم عزاداری، حلقه صالحین، جذب نیرو و... به عنوان بخشی از برنامه‌ها و عملکرد یک ساله اخیر و از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی به مناسبت روز دانشجو، تا‌تر دانشجوئی، حلقه صالحین، اردوی راهیان نور در اسفد ماه ۹۴ و.. از برنامه‌های آتی این حوزه نام برد.

ناصر یعقوبی مسئول پایگاه بسیج شهید محمدی ثانی کارکنان واحد گناباد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های یکساله این پایگاه، نقش حمایت‌های دانشگاه را در موفقیت‌ها و برنامه‌های پایگاه تاثیرگذار دانست و گفت: در اسفندماه سال ۱۳۹۳ این پایگاه یکی از بر‌ترین‌ها در سطح شهرستان شده است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها