به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

دیدار شهردار با فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان

به مناسبت هفته بسیج شهردار و اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان دیدار کردند.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۷۱
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در این دیدار ضمن تقدیر از همکاری های مجموعه مدیریت شهری در اجرای برنامه های مشترک با بسیج گفت: آرامش کنونی حاکم در شورا و شهرداری زنجان در هیچکدام از ادوار گذشته شوراهای اسلامی نبوده و این امر نشأت گرفته از بینش و تفکر مثبت اعضای شورا و شهردار زنجان است.

سردار جهانبخش کرمی پیشرفت برنامه های فرهنگی در سطح جامعه را در گرو تعاملات دستگاه های اجرایی عنوان کرد و افزود: غفلت از نفوذ دشمنان در عرصه فرهنگی موجب از بین رفتن توانایی های دیگر خواهد شد.

وی تصریح کرد: با وجود کمبود اعتبارات ، بیش از 20 هزار کار فرهنگی توسط سپاه انصارالمهدی (عج) و با مشارکت برخی ادارات و ارگان ها در سطح استان اجرا شده است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اظهار داشت: اعزام 45 هزار نفر در قالب کاروان های راهیان نور نمونه ای از فعالیت های فرهنگی می باشد.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این دیدار گفت: مجموعه مدیریت شهری منویات مقام معظم رهبری در خصوص جاری سازی سیاست های اقتصاد مقاومتی را در سرلوحه فعالیت های خود داشته و در این راستا پیشگام بوده است.

وی افزود: صلابت و اقتدار روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون تدابیر رهبر معظم انقلاب و جانفشانی نیروهای نظامی و زحمات نیروهای سپاه و بسیج است.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان تصریح کرد: امروز بسیج در همه عرصههای مختلف نظیر اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی حضور فعال و پُر رنگی دارد واین به برکت پشتوانه محکم مردمی است.

شهردار زنجان در این دیدار گزارش کاملی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته توسط شهرداری زنجان در سالجاری ارائه داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار