خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه در جمع بسیجیان پایگاه خاتم الانبیا این شهرستان، گفت: ولایت فقیه اصلی ترین شاخص برای امت اسلامی در عصر غیبت است.
کد خبر: ۸۶۰۰۲۸۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، افزود: پیروی و اطاعت از ولایت فقیه و رهبری به عنوان شاخص اصلی جامعه اسلامی، راه های نفوذ دشمنان را برای ایجاد تزلزل در ارکان نظام اسلامی خنثی می کند.
وی اظهار کرد: بسیج به عنوان نهادی مقدس، همواره در خط ولایت و رهبری، هرگز از روحیه استکبار ستیزی خود گامی عقب تر نگذاشته و مروج فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت است.
حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده، خاطرنشان کرد: بسیجیان همواره یاوران حق، همدل و همزبان، اهل ایثار و شهادت و در روزها و صحنه های مهم، سپری مطمئن برای ملت هستند.
وی با تاکید بر لزوم هوشیاری در برابر خطر نفوذ دشمن در داخل کشور، بیان کرد: دشمن با انتخاب همه راه ها(جنگ سخت و نرم و تهدیدات، تحریم ها و هجمه های فرهنگی) برای ضربه زدن به نظام اسلامی، اکنون راهبرد نفوذ را برای این منظور انتخاب کرده است.
وی هشدار داد: نظام سلطه در جهت ضربه زدن به نظام اسلامی، برای انتخابات پیش رو به خصوص انتخابات مجلس خبرگان رهبری، برنامه و نقشه های شومی در سر دارد .

ارسال نظرات