خبرگزاری بسیج: آیین پایانی مرحله استانی بیست و هفتمین دوره مسابقات رفاقت مهر جوانان هلال احمر آذربایجان شرقی با مشارکت 550 نفر از خواهران و برادران داوطلب با شناخت نفرات برتر به کار خود پایان داد .
کد خبر: ۸۶۰۰۳۵۰
|
۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، معاونت امور جوانان هلال احمر آذربایجان شرقی با اعلام این خبر گفت: این مسابقات در رشته های امدادی، کمک های اولیه، حمل مصدوم، اسکان اضطراری و زبان انگلیسی با مشارکت 550 نفرخواهر و برادر از منتخبان 20 شهرستان استان به مدت دو روز و به میزبانی معاونت امور جوانان هلال احمر استان در اروگاه الغدیر تبریز برگزار شد.

مهندس محمود احمدی لاشکی خاطر نشان کرد: منختبین خواهر و برادر از هر رشته یک تیم به مرحله مسابقات کشوری که در یکی از استان ها در آذر ماه امسال برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه هلال احمر استان برای حفظ آمادگی خود برای مقابله با هر حوادث و بلایای طبیعی در طول سال مسابقات مختلفی را انجام می دهد افزود: این مسابقات برا ارتقای توانمندی های علمی، عملی، امدادی و فرهنگی اعضای جوانان هلال احمر استان ترتیب یافته بود که جوانان داوطلب هلال احمر از همه گروه ها و اقشار از جمله طلاب، دانشجو، دانش آموز و عشایری شرکت فعالی داشتند.

بنابراین گزارش در بخش برادران در رشته امداد و کمک های اولیه تیم اعزامی از جمعیت هلال احمر بناب، در رشته حمل تخصصی مصدوم تیم میانه، در رشته اسکان اضطراری تیم اهر و تیم سه نفره زبان از شهرستان های تبریز، اهر و میانه و در رشته های خواهران در رشته امداد وکمک های اولیه اهر و در رشتهحمل مصدوم گوگان و در رشته اسکان و چادر زنی جلفا و تیم سه نفره زبان از شهرستان های تبریز و هریس به مرحله کشوری راه یافتند.

ارسال نظرات