خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه عمار با بيان اينكه رژيم صهيونيستي از همه طرف محاصره شده تاكيد كرد: موشك‌هاي غزه، كرانه باختري و حزب الله، رژيم صهيونيستي را از شمال، جنوب و شرق محاصره كرده‌اند و تنها راه فرار برايشان گريختن به سمت درياست، به همين دليل شكست‌پذيري رژيم صهيونيستي امروز تبديل به يك باور شده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۷۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب ظهر چهارشنبه در همايش بسيجيان شهرداري قم كه در مركز همايش‌هاي شهرداري قم و با حضور دكتر سيد مرتضي سقائيان‌نژاد شهردار قم، مهدی بوالحسيني مسئول سازمان بسيج كارمندان استان قم، ابراهيم معتمدي قائم مقام شهردار قم و برخي از مديران و كاركنان بسيجي شهرداري قم برگزار شد، اظهار كرد: آخرين سخن امام حسين(ع) در روز عاشورا نداي "هل من ناصر ينصرني" بود، اما چرا حضرت با اينكه مي‌دانست كسي پاسخش را نخواهد داد چنين سخني گفت؟

وي افزود: امام حسين(ع) يك شخصيت حقيقي دارد كه همان حسين(ع) فرزند علي(ع) متولد مدينه است و يك شخصيت حقوقي دارد كه در واقع جايگاه امامت ايشان است و آن نداي "هل من ناصر ينصرني" براي ياري رساندن به اين جايگاه بود، بنابراين از آن جايي كه امام محدود به زمان نيست اين ندا هنوز هم از سوي امام زمان(عج) به گوش ما مي‌رسد و ما بايد به ياري ايشان بشتابيم.

مسئول قرارگاه عمار با اشاره معناي كلمه مضطر گفت: در دعاي ندبه امام زمان(ع) را مضطر خطاب مي‌كنيم يعني كسي كه شرايط بيروني اختيار عمل را از او مي‌گيرد، بنابراين ما بايد حضرت را از اضطرار دربياوريم.

وي اذعان كرد: ظهور امام زمان از كنار كعبه رخ مي‌دهد، اما وقتي مكه در دست دشمن است حضرت چگونه ظهور كند؟ البته اين به معناي جنگ نظامي با عربستان نيست، زيرا امام اشاره كرده بود كه اگر رژيم صهيونيستي را از صفحه روزگار محو كنيد، مشكل آل سعود خود به خود حل مي‌شود.

طائب آرمان‌گرايي امام خميني(ره) را مورد توجه قرار داد و اظهار كرد: در سال ۴۲ يكي از اطرافيان حضرت امام(ره) به ايشان گفت اميدواريم اين نهضت به پيروزي برسد تا ايران آباد شود، امام در پاسخ به آن شخص گفت آن چه مي‌گوييد خوب است، اما هدف اصلي ما سرنگون كردن نظام سلطه، برپايي جمهوري اسلامي و رساندن پرچم به دست امام زمان(ع) است.

وي با بيان اينكه حادثه پاريس كار دولت فرانسه بود، تصريح كرد: در زمان وقوع حادثه پاريس هيچ داعشي در آنجا حضور نداشت، بلكه اين ماجرا كار خود دولت فرانسه بود كه با هدف گسترش اسلام‌هراسي در اروپا انجام شد.

مسئول قرارگاه عمار با بيان اينكه رژيم صهيونيستي از همه طرف محاصره شده تاكيد كرد: موشك‌هاي غزه، كرانه باختري و حزب الله، رژيم صهيونيستي را از شمال، جنوب و شرق محاصره كرده‌اند و تنها راه فرار برايشان گريختن به سمت درياست، به همين دليل شكست‌پذيري رژيم صهيونيستي امروز تبديل به يك باور شده است.

وي با تاكيد بر اقتصاد درون‌زا خاطرنشان كرد: اين تفكر كه اگر تحريم‌ها برداشته شوند وضع اقتصاديمان خوب مي‌شود، اشتباه است چون حتي اگر با برداشته شدن تحريم‌ها فروش نفت برايمان آزاد شود، آمريكا قيمت نفت را به قدري پايين مي‌آورد كه استخراج آن صرفه اقتصادي نداشته باشد.

طائب اضافه كرد: در حال حاضر قيمت استخراج هر بشكه نفت و رساندن آن به دست مشتري ۳۷ دلار است، بنابراين اگر قيمت نفت از اين مقدار پايين‌تر برود، ديگر ارزش توليد نخواهد داشت.


ارسال نظرات