خبرهای داغ:
شهردار قم :

بسيجيان همواره در مسير دستيابي به قله‌هاي اقتدار حركتي با صلابت دارند

شهردار قم در پيامي به مناسبت فرارسيدن هفته بسيج گفت: بسيجيان به دور از وسوسه‌هاي نفساني و دنيوي در صف مجاهدان في‌سبيل‌الله قرار دارند و روزي در عرصه دفاع از ميهن به ايثارگري و مجاهدت پرداختند و امروز در عرصه خدمت نقش بي‌بديل را ايفا مي‌كنند.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۷۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن پيام دكتر مرتضي سقاييان‌نژاد به اين شرح است: بسيج نهالي بود كه امام راحل با ديدگاه بلند و دور انديش خود بعد از پيروزي انقلاب اسلامي آن را در نظام اسلامي غرص كردند و امروز آن نهال بعد از گذشت سال‌ها به شجره‌اي طيبه تبديل شده است كه در عرصه‌هاي مختلف به تاثيرگذاري پرداخت و بسيجيان امروز در جاي جاي ميهن اسلامي منشا خيرات و خدمات بسياري هستند.

بسيجيان مخلص بلند همتاني هستند كه در سايه ايمان و اخلاص لباس جهاد در عرصه‌هاي مختلف را بر تن كرده‌اند و به دور از وسوسه‌هاي نفساني و دنيوي در صف مجاهدان في‌سبيل‌الله قرار گرفتند و روزي در عرصه دفاع از ميهن به ايثارگري و مجاهدت پرداختند و امروز در عرصه خدمت نقشي بي‌بديل را ايفا مي‌كنند و اين حيات طيبه براي هميشه در تاريخ ايران جاري و ساري خواهد بود.

بسيج‌ را مي‌توان يك منظومه فكري اثرگذاري در عرصه‌هاي نظامي، سياسي، فرهنگي، علمي، اقتصادي و عرصه خدمت به ملت توصيف كرد و بسيجيان همواره در مسير دستيابي به قله‌هاي عزت و اقتدار حركتي با صلابت دارند و در لواي فرمايشات مقام عظماي ولايت در مسير ترسيم شده از سوي ايشان با ديدي بلند و نگاهي بصير حركت مي‌كنند.

فرا رسيدن هفته مبارك بسيج را به همه بسيجيان سرافراز تبريك گفته و اميدواريم همگان با تكيه بر تفكر والاي بسيج در هر عرصه‌اي كه در نظام اسلامي عهده‌دار مسئوليت هستند با عمل به وظيفه و پيروي از آرمان‌هاي امام خميني(ره) و عمل به فرمايشات مقام عظماي ولايت حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي در مسير اعتلاي نظام بكوشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار