خبرهای داغ:
امام جمعه زیرکوه در جمع پیشکسوتان بسیج:

نفوذ یک شاخه اش انتخابات آینده است /بسیجی وسرباز ولایت تکلیف گراست

امام جمعه زیر کوه گفت: نفوذ یک شاخه اش انتخابات آینده است. یک نفوذ این است که می خواهند باورها را بزنند و طوری وانمود کنند که ما در اقتصاد ضعیف هستیم وبه جایی نخواهیم رسید.
کد خبر: ۸۶۰۰۳۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام مرتضایی نیا امام جمعه زیرکوه درهمایش پیشکسوتان بسیج اظهارداشت: شما به عنوان عماریون زمان تا به حال به این فکر کرده اید که چه عوامل وعلت هایی دست به دست هم داده وحادثه کربلا را به وجود آورده است؟

وی ادامه داد: آیا این عوامل را بررسی وشناسایی کرده اید که خدایی نکرده اگر این عوامل در جامعه ما و در بین ما به وجد آید آن فرد ذلیل می شود آیا به اینها فکر کرده و نگاه کرده اید.

وی افزود: به حادثه کربلا نباید به عنوان یک رخداد نگاه کرد کسانی که در صحرای کربلا قرار گرفتند هیچ کدام شک نداشتند که کسی که در صحنه کربلا امربه معروف ونهی از منکر می کند آخرین بازمانده نبی اکرم(ص) است.

امام جمعه زیرکوه با اشاره به وقایع روز عاشورا گفت: درسپاه دشمن در روز تاسوعا وعاشورا نماز جماعت خواندند وبه نبوت نبی اکرم (ص) در این نمازها شهادت دادند پس چه می شود انسان به اینجا می رسد واینقدر سقوط پیدا می کند؟

وی عنوان کرد: در روایات اهل بیت عصمت وطهارت داریم که جاهلیت آن زمان وقتی به ماههای حرام میرسیدند جنگ وخونریزی را تعطیل می کردند پس چه طور شد که در آن زمان احترام ماه حرام را نگه نداشتند و امام حسین(ع) را سربریدند.

مرتضایی نیا ادامه داد: جاهلیت احترام ماه حرام را نگه داشت اما اینها این حرمت را نگه نداشتند .علت چه بود؟ چرا ارزشهای انسانی واسلامی از بین می رود وامام حسین (ع)را درماه حرام به مسلخ می برند؟

وی گفت: در آن زمان چشمانی بود که دیده بود پیامبر(ص) بر لبان امام حسین(ص) بوسه زده بودند و گفته بود هرکس مرا دوست دارد حسین مرا دوست دارد وحال این ملعون برلبان سید الشهدا جسارت کرد درجاهلیت سر کسی را بالای نیزه نبردند اما دراین دوران سراباعبدالله الحسین را بالای نیزه بردند .

حجت الاسلام مرتضایی نیا افزود: آیا تاکنون به این عوامل اندیشیده اید که اگر این اتفاقات در حال حاضر درجامعه ما پیش بیاید چه می شود؟

وی بیان داشت: روضه خواندن و جلسه گرفتن برای سیدالشهدا بسیار ارزشمند است اما یک قسمت حفظ دین است درجایی که دین ما در خطراست باید روی هوای نفسانی وشهوانی پا بگذاریم . دین داری یک قسمتش عزاداری است ویک قسمتش این است که باید ازدین خود دفاع کنیم.

امام جمعه زیرکوه درادامه گفت: امروز نیاز جامعه چیست؟ نباید بگذاریم عواملی که درسال61هجری به وجودآمد به عنوان یک رخداد قلمداد شود بلکه به عنوان یک حادثه تاریخی است. آنچه امروز مورد نیاز است و باید دقت شود این است که برخی معروفها را نباید گذاشت که فراموش شود .

وی ادامه داد: صحبتهای امروز رهبری این دیدبان بصیرت جمهوری اسلامی ایران معروف های امروز است چه کسانی مقام معظم رهبری را سپرخودشان قرار می دهند ؟ وچه کسانی خودشان را سپر مقام معظم رهبری قرار می دهند؟ چه کسانی به صحبتهای رهبری عمل می کنند؟

وی افزود:اگر می خواهید برمحور امیرالمومنین از دنیا بروید به سراغ ولایت بروید وبرمحور ولایت بچرخید. قدر انقلاب ورهبر وبسیج را بدانید. این است رهبر بصیر ما که ضد انقلاب هم افسوس رهبری را می خورد .

حجت الاسلام مرتضایی نیا گفت:چرا مقام معظم رهبری عماد را به عنوان یک شخص شاخص معرفی می کنند ؟چرارهبری بعد ازفتنه88 بارها درسخنانشان گفتندأین عمار؟آیاباخودتان پنداشتید که چرامقام معظم رهبری عمار را به عنوان یک فرد شاخص معرفی می کنند؟ چون عمار خصوصیت های ویژه ای داشت ، ولایت مدار بود و درکنار نبی اکرم(ص) بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها