فرمانده سپاه ناحیه کوثر:

بهره برداری از 2 سالن ورزشی صالحین سپاه ناحیه کوثر در گیوی

فرمانده سپاه ناحیه کوثر از تکمیل و بهره برداری 2 سالن ورزشی صالحین سپاه ناحیه کوثر در چند ماه آینده خبر داد.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۰۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

سرهنگ دو پاسدار بیژن راعی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوثر طی گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج از کوثر، اظهار کرد: سالن‌های صالحین با هدف ارتقاء آمادگی جسمانی، ورزش‌های رزمی و آموزش دفاع شخصی ویژه حلقه‌های صالحین زیر نظر تربیت بدنی نواحی مقاومت، برنامه‌ریزی و سازماندهی شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: سالن‌های ورزشی طرح صالحین زیر نظر فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بوده و مدیران سالن‌ها بسیجیانی هستند که از طریق نواحی مقاومت در کلاس‌های تربیت و آموزش دوره سرپرستی را گذرانده‌اند.
راعی گفت: این سالن‌ها در رشته‌های آمادگی جسمانی، ورزش‌های رزمی، دفاع شخصی و سالن اجتماعات و برگزاری مراسم فرهنگی قابل استفاده خواهند بود.
افزود: 2 سالن ورزشی طرح صالحین در شهرستان کوثر( منطقه 1 و 2 شهری) در آینده نزدیک افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تصریح کرد: سالن ورزشی در منطقه 1 شهری ویژه برادران و سالن ورزشی در منطقه 2 شهری ویژه خواهران پیش بینی شده است که به حول قوه الهی بنا بر شرایط جوی آب و هوایی در سال جاری یا در سال 95 به بهره برداری خواهد رسید.
فرمانده سپاه کوثر اضافه کرد: سالن های مذکور با پبشرفت فیزیکی 50 درصدی، زیرسازی و تسطیع و اسکلت بندی آن انجام شده است.
راعی به هزینه کرد این سالن ها اشاره کرد و گفت: هزینه ساخت و امکانات سرمایشی و گرمایشی این 2 سالن بیش از 1 میلیارد تومان خواهد بود.
گفتنی است که در حال حاضر یک سالن ورزشی مختص سپاه (سالن ورزشی 9 دی) در این شهرستان وجود دارد که با بهره برداری از این دو پروژه مذکور تعداد سالن های ورزشی این نهاد مقدس افزایش یافته و به بسیجیان و دیگر اقشار مردمی بیش از پیش خدمات رسانی خواهد کرد.

ارسال نظرات