خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم گفت: بسیج یک نهاد مقدس و سازمان یافته است.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۰۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۶
به گزارش خبر گزاری بسیج از قزوین، مهدی عسگری غنچه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در مراسم گرامیداشت روستای کلج بخش طارم سفلی ضمن تبریک به مناسبت هفته مبارک بسیج به قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: حادثه ی عاشورا از دو جهت قابل تامل و تدبر است که در پند ها و اندرز های مختلفی وجود دارد که قابل استفاده در جامعه است.

وی اذعان داشت: از جمله پند های این قیام این است که برای حفظ دین باید فداکاری و ایثارگری  کرد و همچنین عبرت آموختن از وقایع روز عاشورا است که انسان باید به این صحنه نگاه کند تا عبرت بگیرد.

عسگری غنچه در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بسیج اشاره کرد و خاطر نشان کرد: بسیج همانند انقلاب از آیات الهی است و نیروهایی که در آن وجود دارد با نیت و صفا و خلوص  در این نهاد مقدس خدمت می کنند.

این مسئول گفت: بسیج یک نهاد مقدس است و باید فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه اسلامی جاری و این نیروی عظیم بسیج در کشورمان کاربردی شود و بسیجیان باید با دشمن‌شناسی به بصیرت و آگاهی برسند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم اظهار داشت: بسیجیان مدافعان بی‌منت نظام‌اند و امروز بسیج در تمامی عرصه‌ها، اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود و این از افتخارات این نیروی عظیم مردمی است

وی یادآورشد: دشمن شناسی، دشمن ستیزی، حراست از اسلام و قرآن و نظام اسلامی، حضور اثر بخش در عرصه های سازندگی کشور، فراهم کردن زمینه امیدواری و دل گرمی برای رهبر و ملت، حفظ فضای سالم برای کشور ومنزوی کردن زشتی وآلودگی از اهداف بسیج شمرده می شود.

 

4001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها