امام جمعه اهل سنت بندرلنگه:

کشور به برکت خون شهدا به امنیت و توسعه رسیده است

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه شهدا را روزی گیرندگان از درگاه خداوند دانست و گفت: امنیت و توسعه کشور به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۰۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسيج استان هرمزگان؛ شیخ محمد صدیق بهجت امام جمعه اهل سنت صبح امروز در جمع خانواده شهدا اصناف و بازاریان بندرلنگه ضمن اشاره به آیات نورانی قرآن اظهار داشت: بازرگان‌ها و کسبه‌ای که راستگو باشند و با مردم به عدالت رفتار کنند در روز قیامت با شهدا و حسین بن علی محشور می‌شوند.

وی افزود: کسی که از خداوند و پیامبرش اطاعت‌پذیری داشته باشد و نه از هوای نفسش می‌تواند همراه شهدا باشد.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه خاطرنشان کرد: بازاریان و کسبه از اهمیت ویژه‌ای در آموزه‌های دینی برخوردار هستند تا جایی که فعالیت آنان جهادگونه شمرده می‌شود و چنانچه شخصی برای امرار معاش حلال تلاش کند و در این راه از دنیا برود مجاهد فی سبیل الله از دنیا رفته است.

شیخ بهجت با اشاره به مقام والای شهدا گفت: بعد از انقلاب، در راه عمران، سازندگی و حفظ امنیت کشور جوانان زیادی جان خود را از دست دادند و به فیض رفیع شهادت رسیدند لذا این برکت خون آنهاست که باقی مانده است و ما را به پیشرفت، عمران و آبادانی روزافزون رسانده است.

امام جمعه اهل سنت بندرلنگه در پایان تصریح کرد: کسی که شهید می‌شود جایگاه خاصی نزد خداوند دارد و از فیض بی انتهای خداوند روزی می‌گیرد و شهدای اصناف با توجه به چشم بستن از زینت‌های دنیوی اجری دوچندان دارند.

ارسال نظرات