خبرهای داغ:
مسؤول روايت گري و يادمان دفاع مقدس گفت: دژ مستحكم بسيج براي حراست از اسلام پايه گذاري شده است و دشمن براي تزلزل اين خاكريز در مدارس و دانشگاه ها سرمايه گذاري هاي مالي، فرهنگي و اخلاقي مي كند.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۳۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان‏‌‏‏‏‎‏‏‏‏ٌ‏، سردار ابوالفضل مسجدي مسؤول روايت گري و يادمان دفاع مقدس در تجمع بزرگ بسيجيان سمناني با عنوان شكوه ايستادگي و اقتدار كه به مناسبت سالروز تشكيل بسيج مستضعفين در سالن انقلاب اين شهرستان برگزار شد‏‏‌ ، در سخناني با اشاره به اهميت جايگاه بسيج و مقام بسيجيان اظهار داشت:‌ شما بسيجيان وارثان شهدايي هستيد كه براي تحقق آرمان هاي الهي و با تإسي از حسين در جبهه ها براي دفاع از اسلام در مقابل استكبار جهاني ايستادند و بعد از جنگ به توليد علم و فكر پرداختند و براي بنيه دفاعي و علمي نظام به امر ولايت مجاهدت و براي عزت كشور تلاش كردند.

وي افزود: شما امروز وارثان شهدا و بسيجيان بايستي به امرولايت زير خيمه ولي فقيه استوار و آگاهانه و با بصيرت بايستيد.

مسؤول روايت گري و يادمان دفاع مقدس بيان داشت:‌ شما وارث بسيجياني هستيد كه بعد از دفاع مقدس بنيه دفاعي كشور را مقابل دشمن مستحكم كردند و همين بنيه كه توسط تفكر بسيجي خلق شد، امروز پايه هاي استكبار را لرزانده است.

سردار مسجدي با بيان اينكه امروز رهبر معظم انقلاب به پشتوانه بسيجيان در مقابل استكبار ايستاده و مردانه از ارزشهاي انقلاب و اسلام دفاع مي كند‏، افزود: دشمنان داخلي و خارجي درصدد ضربه زدن به تفكر بسيجي و كمرنگ كردن فرهنگ بسيجي هستند به همين منظور دست به نفوذ فرهنگي زده اند.

وي تأكيد كرد: شما بسيجيان با بصيرت بايد پاي ارزش هاي اسلام و انقلاب بايستيد و در مقابل دشمنان داخلي و خارجي سنگر را خالي نكنيد.

مسؤول روايت گري و يادمان دفاع مقدس اظهار داشت: دژ مستحكم بسيج براي حراست از اسلام پايه گذاري شده است و دشمن براي تزلزل اين خاكريز در مدارس و دانشگاه ها سرمايه گذاري هاي مالي، فرهنگي و اخلاقي مي كند.

سردار مسجدي گفت: بايد با هوشياري و بصيرت با گوش جان سپردن به فرمان ولايت توطئه هاي دشمنان را يكي پس از ديگري خنثي و فتنه هاي دشمن را با بصيرت از بين برده و حربه نفوذ دشمن را خنثي كنيم.

وي تأكيد كرد: رزمندگان با ايمان ، تقوا و تأسي به امام حسين(ع) به اين پيروزي ها رسيدند و امروز ما نيز بايد همين توسل و اعتقاد ايماني و قلبي را در خود تقويت كنيم و رمز موفقيت شهدا كه همانا اطاعت از ولايت فقيه بود را سرلوحه كار خود قرار دهيم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها