خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) گفت: عده ای متاسفانه نمی خواهند این را باور کنند که با تحقیر و کوچک شمردن ملت ایران یا با اتهام زنی به بسیج در داخل کشور به اهداف شوم خود نمی رسند.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۵۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ضمن تبریک سالروز فرمان تاریخی امام خمینی(ع) در سال 58 برای تشکیل سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: روز گذشته توفیق نصیب ما شد که با حضور در جمع بسیجیان به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتیم.

وی با اشاره به فرمایش رهبری که شجره طیبه بسیج را به عنوان معجزه ای یاد کردند افزود: بسیاری از مجموعه هایی که به عنوان مقاومت در جهان شکل می گیرند تفاوت عمده با بسیج دارند.

نوفرستی عنوان کرد: جریان های مقاومت در جهان یا پیروز می شوند و یا پیروز نمی شوند که در هر دو حالت برای مقطع کوتاهی دوام دارند و نمی توانند پایداری خود را حفظ کنند.

وی ادامه داد: شجره طیبه بسیج در کشور ما بعد از گذشت 37 سال از پیروزی انقلاب همچنان روح مقاومت و ایثار و دیگر شاخصه های بسیج، حفظ شده و امروز دستاورد بزرگی برای انقلاب اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) با اشاره به فرمان روز گذشته رهبری خطاب به نیروهای بسیجی گفت: اولویت اول در بسیج حفظ تقوا و طهارت است چرا که همه ما در معرض آسیب هستیم و زمینه های گناه و لغزش در ما وجود دارد.

وی با بیان اینکه دومین ویژگی بسیج با بصیرت بودن است خاطرنشان کرد: ما باید امروز جایگاه خود را در دنیا بشناسیم زیرا آن عده ای که با بی بصیرتی خود ملت را تحقیر می کنند؛ یک آسیب جدی است.

نوفرستی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب عظمت ملت ایران را در سطح جهان یادآور شدند گفت: امروز مردم سراسر جهان ملت ایران را بزرگ و گرامی می دانند که این از فرهنگ رشادت و جوانمردی های رزمندگان در دفاع مقدس نشات گرفته است زیرا سرباز ما در بحبوحه جنگ، آب قمقمه خود را به اسیر می بخشید.

وی تاکید کرد: دستور سوم رهبر انقلاب به بسیجیان فرمان آمادگی و پا به رکاب بودن است و این از مسائل مهم بسیج است که در هر موقعیتی برای حفظ انقلاب آماده باشیم زیرا آرمان فلسطین مسئله اول امت اسلامی است و نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) افزود: ما باید در مرحله اول جایگاه خود را به خوبی بشناسیم زیرا عده ای به دلیل نداشتن شناخت دقیق از ملت ایران و بسیجیان و عده ای که متاسفانه نمی خواهند این را باور کنند که با تحقیر و کوچک شمردن ملت ایران یا با اتهام زنی به بسیج در داخل کشور به اهداف خود نمی رسند.

وی تصریح کرد: خطر و آسیب جدی دیگری که مقام عظمای ولایت روز گذشته در جمع بسیجیان اشاره داشتند توجه بیشتر به مسائل اقتصادی و توجه به اقتصاد مقاومتی است.

نوفرستی ادامه داد: وقتی کارهای عظیم اقتصادی را مجموعه شجره طیبه بسیج دنبال می کند باید مراقبت کنیم که دشمنان از داخل و خارج ایران که در پی ضربه زدن و نفوذ در ارکان نظام هستند با شبکه سازی و فساد اقتصادی در جامعه تهدید و آسیب جدی است.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در این زمینه به این بیت از شعر سعدی اشاره کردند که " چو گل بسیار شد پیلان بلغزند ".


ارسال نظرات
پر بیننده ها