طی مراسمی با حضور فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار و جمعی از مسئولان بخش جعفرآباد مغان سالن چند منظوره صالحین حجاب ویژه بانوان جعفراباد کلنگ زنی شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۷۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، سرهنگ شکور زارع، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار عصر امروز چهارشنبه در حاشیه مراسم کلنگ زنی سالن چند منظوره صالحین در جعفرآباد گفت: پیش بینی می شود این سالن چند منظوره تا پایان امسال تکمیل و آماده ارایه خدمات به بانوان این بخش شود.

وی گفت: این سالن در زمینی به مساحت 450 مترمربع در جنب سالن ورزشی بسیج این شهر ساخته می شود و پیش بینی می شود تا دو ماه آینده به بهره برداری می رسد.

فرمانده سپاه بیله سوار از اجرای عملیات عمرانی این طرح خبر داد و گفت: برای ساخت این مجموعه بیش از دو میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

زارع افزود:این سالن، دومین سالن چند منظوره ورزشی و فرهنگی در شهر جعفر آباد است که طی امسال به همت سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل احداث می شود

همچنین به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با حضور مسئولان شهر، پایگاه مقاومت شهید سمندری جعفرآباد واقع در جنب مسجد سیدالشهدا علیه السلام این شهر کلنگ زنی شد.

این مراسم با حضور فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه، مسئولین و اعضای شورای شهر و اهالی برگزار شد.

ارسال نظرات