خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی گفت: سرتاسر 36 سال ایستادگی بسیج معجزه بوده است.
کد خبر: ۸۶۰۰۴۹۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، قنبرلو کارشناس مسائل سیاسی و استاد دانشگاه در همایش بصیرتی مسجد امیرالمومنین بوئین زهرا، با تبریک هفته بسیج، سکوت در برابر ظلم را ممنوع دانست و گفت: مستضعف بودن دلیل بر این نیست که ما در برابر ظلم تسلیم شویم همانطور که ملت ما تسلیم نشده و نمی شود.
این استاد دانشگاه به آیه 39 سوره حج اشاره کرد و گفت: همانطور که در قرآن آمده است که به ظلم تکیه نکنید که آتش شما را فرا خواهد گرفت باید با ظالم جنگید که قطعا پیروز خواهیم بود.
قنبرلو به اهمیت ترویج امر به معروف اشاره کرد و گفت: تمام کارهای خیر حتی جهاد در راه خدا در مقابل امر به معروف مثل قطره ای در دریای خروشان است.
این هادی سیاسی با بیان اینکه بسیج 36 سال است که در برابر استکبار قد علم کرده است افزود: اگر نگاهی به این 36 سال بیاندازیم متوجه می شویم که دست قدرت خدا بر سر ما بوده است و این 36 سال سرتاسر معجزه بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بحث نفوذ دشمن پرداخت و خاطر نشان کرد: نفوذ وقتی اتفاق می افتد که دشمن نمی تواند با ملت ما مقابله کند و می داند که با تحریم و جنگ نمی تواند کشور را زمین زند و این قدرت ایران را می رساند.
وی اظهار داشت: نفوذ مراحل مختلفی از قبیل امنیتی، سیاسی و فرهنگی را داراست و اگر نگاهی به گذشته بیاندازیم ملاحظه می کنیم که با نفوذ در عرصه امنیت بود که شهید بهشتی و رجایی و ... را از ما گرفتند و با نفوذ سیاسی بود که فتنه بنی صدر به وجود آمد ولی نفوذ فرهنگی از هر دو نفوذ سیاسی و امنیتی مهم تر است.
وی سپس با اشاره به آیات 118، 119و 120 سوره آل عمران تاکید کرد: غیر خودتان را محرم اسرار قرار ندهید چون غیر مومنین هیچ کوتاهی در ضرر و زیان زدن به شما ندارند و این فرصت نباید در اختیار آن ها قرار بگیرد.
2001/
پ30/

ارسال نظرات
پر بیننده ها