نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

مجلسی ایستاده در برابر طمع خودباختگان نیاز داریم/ نقش بسیج در اعتلای کلمه توحید و ولایت بر کسی پوشیده نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران مجلسی قدرتمند، بدون وابستگی به جناح‌ها و ایستاده در برابر طمع خودباختگان و سلطه‌گر دارد، مجلسی که بتواند اقتصاد مقاومتی را در عمل نیز پیاده کند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به‌گزارش خبرگزاری بسیج از اراک، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی صبح امروز در همایش ایستادگی با حضور بسیجیان کلانشهر اراک در مصلی بیت‌المقدس اظهار داشت: پوشیدن لباس بسیج یک افتخار است چرا که این لباس درحقیقت عزت‌آفرین و افتخار آفرین بوده و لباس خدمت، عبادت، جهاد، مجاهدت ولایت‌مداری و عشق به اسلام و امام حسین(ع) است.

وی افزود: امروز شاهد حضور هسته‌های مقاومت و تشکیل گردان‌های بسیج در کشورهای منطقه هستیم که بزرگ‌ترین قدرت اسلامی و هواداری اسلامی شعار اسلامی است، سرانجام بزرگ‌ترین جبهه مقاومت را در برابر جبهه استکبار در منطقه تشکیل و راهبری می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امروز پس از 36سال قدر انقلاب بیشتر برایمان آشکار می‌شود، استکبار جهانی برای کشورهای منطقه توطئه‌ها و سناریوهای مختلفی را در پیش‌روی گرفته و این توطئه‌های شیطانی را در سر می‌پروراند که باید با هوشیاری و آگاهی و بسیج مردمی بتوانیم با قدرت از کیان اسلامی دفاع کنیم.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به وظیفه بسیج و سپاه برای حراست از کیان انقلاب اسلامی گفت: وظیفه حراست از کیان مکه، مدینه، قدس، عتبات عالیات و تمامی آرمان‌های معنوی و حسینی بر عهده بسیج و سپاه است، نقش بسیج در توطئه‌ها، فضای مجازی، جنگ نرم دشمن و نفوذ سازمان یافته دشمن بر کسی پوشیده نیست.

وی افزود: در عرصه‌های تولیدی، اقتصادی، خدمات عمومی، سازندگی و دیگر عرصه‌های نظام، فعالیت مثبت در دفاع از کیان نظام در برابر متجاوزان، دفاع از بیت‌المال نقش بسیج نباید فراموش شود، نقش بسیج در دفاع از کشورهای اسلامی و اعتلای کلمه توحید و ولایت، مقابله با شیاطین، بی‌عفتی، فحشا بر کسی پوشیده نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نقش و حضور بسیج در عرصه‌های علمی کشور نیز بر کسی پوشیده نیست، نقش مهمی بسیج در برنامه‌های آینده و روزهای 16 و 27 آذر ایفا می‌کند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به انتخابات در پیش‌روی گفت: نقش بسیج در انتخابات آینده بسیار مهم است چرا که ملت ایران مجلسی قدرتمند، بدون وابستگی به جناح‌ها و ایستاده در برابر طمع خودباختگان و سلطه‌گر دارد، مجلسی که بتواند اقتصاد مقاومتی را در عمل نیز پیاده کند.

وی افزود: مجلس جدید باید بتواند سبک زندگی اسلامی را در تار و پود جامعه پیاده کند و در این میان نقش بسیج بسیار حائز اهمیت است، استان مرکزی استان امام راحل بوده و باید قداست و اخلاق امام در استان و کشور نیز پیاده و در هم تنیده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار