به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج:

یادواره شهدای دانشجوی در گرمی برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمين فیاضي، نماینده ولی فقیه درسپاه استان اردبيل دراين يادواره گفت: وهابيت نقطه مقابل انديشه و تفكراسلامي و مقاومت است و وهابيت با بوجودآوردن گروه تروريستي داعش به هرجنايتي دست مي زند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۳۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، در این یادواره که در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی ترتیب یافت حجت الاسلام و المسلمين فیاضی نماینده ولی فقیه درسپاه استان هدف وشخصیت شهدا را مهم دانست و گفت: شهدا با خون و جان خود بستر را براي ايجاد امنيت فراهم كردند تا ما در سايه اين امنيت به درجات والاي علمي و عرصه هاي ديگر دست پيدا كنيم.

وی اظهار كرد: شهدا با خون خود رسالتشان را به خوبی انجام دادند و آن رسالت انتخاب مرگ سرخ بود تا مرگ و زندگي ذلت بار را از چهره اين كشور بزدايند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان اردبيل با بيان اينكه دشمنان ملت بزرگ ايران در عرصه‌هاي اقتصادي و سياسي هم نتوانستند به خواسته خود برسند اظهار كرد: بيشتر برنامه‌ريزي و تمركز دشمن در حال حاضر روي كارهاي فرهنگي است.

وي با بيان اينكه كانون تفكر اسلامي توان مديريت دنيا را دارد و دليل مخالفت استكبار با نظام جمهوري اسلامي ايران ايستادن انقلاب اسلامي در مقابل ظلم و استبداد و استكبار با مديريت همان كانون تفكر اسلامي و مقاومت است كه نشات گرفته از انديشه ائمه واهل بيت(ع) است.

حجت الاسلام فياضي گفت: وهابيت نقطه مقابل انديشه و تفكر اسلامي و مقاومت است و وهابيت با بوجود آوردن گروه تروريستي داعش به هر جنايت بشري دست زدند.

نماينده ولي فقيه در سپاه استان با بيان اينكه بوجود آورنده داعش همان اروپا و امريكاست اظهار كرد: فرانسه اولين كشوري بود كه 700نفر نيرو به داعش داد و اولين كشوراروپايي هم كه از طريق همين گروه تروريستي ضربه ديد كشور فرانسه است.

وي با محكوميت قطعنامه اي كه عليه جمهوري اسلامي ايران صادر شده است اظهاركرد: آنهايي كه دم از حقوق بشر مي زنند به بدترين جنايت بشري دست مي زنند و خبري از حقوق بشر نيست اما تا يك نفر بخاطر مواد مخدر دركشورما اعدام مي شود داد حقوق بشر در مي آيد.

مداحی و پخش کلیپ و تجلیل از خانواده شهدای دانشجوی گرمی از دیگر بخشهای این مراسم معنوی بود.

ارسال نظرات