سردار رجبی در حماسه حضور چندهزار نفری آحاد بسیجیان در سنندج؛
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان با اشاره به حضور تمامی اقشار در بسیج گفت: تشکل بسیج به فرمان امام راحل در تاریخ بی سابقه و جزو پدیده های قرن است.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۴۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان پیش از ظهر امروز در حماسه حضور چندهزار نفری آحاد بسیجیان که با حضور خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان؛ بسیجیان گردان های امام حسین(ع)؛امام علی(ع)؛ گردانهای الزهرا و کوثر؛ مسئولین استانی و شهرستانی، مدیران کل ادارات و فرماندهان نظامی، انتظامی، استاندار کردستان در سالن آزادی سنندج برگزار شد، ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا و تبرک گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل فرمان بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی(ره)، به دیدار اخیر فرماندهان سپاه و بسیج استان و کشور به مناسبت هفته بسیج با مقام معظم رهبری اشاره کرد و مطالبی در مورد این دیدار بیان داشت.

وی گفت: در این دیدار اولین توصیه مقام معظم رهبری به بسیجیان؛ ایمان،عمل صالح و طهارت روح بود و این ویژگی ها مقدمه ای برای انجام وظایف بسیجیان است.

وی افزود: بسیجیان با یک معنویت تمام عیار و خلوص نیت به مردم در جای جای ایران اسلامی خدمت می کنند و با توجه به پیشینه ارزشی بسیج تقوا، تواضع باید در بسیجیان تقویت شده و همواره بر حفظ ان همت گماشت.

سردار رجبی در ادامه دومین توصیه فرمانده کل قوا در دیدار با فرماندهان سپاه و بسیج را امادگی همه جانبه بسیجیان عنوان کرد و گفت: آمادگی دفاعی ، امنیتی،آموزشی؛ آمادگی در حوزه اقتصاد مقاومتی آمادگی در حوزه امداد و نجات همه جزو مامورت های بسیج است و این بسیجیان هستند که در تمامی عرصه های یاد شده درخشیدند.

وی با بیان اینکه و ورود به عرصه اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از فرمایشات مقام معظم رهبری بود،افزود: به منظور کمک به دولت بسیجیان باید در همه عرصه ها به ویژه در عرصه اقتصاد مقاومتی با رعایت ملاحضات وارد شده و یاریگر دولت در انجام وظیفه سنگین و خطیر سازندگی باشند.

سردار رجبی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: بصیرت یکی از شاخصه های ملت ایران است و داشتن بصیرت و عمل به ان از ویژگی های بسیجیان است که باید به آن توجه ویژه ای شود.

وی گفت: داشتن بصیرت و تحت فرمان ولایت بودن در تمامی عرصه ها موجب گزند از توطئه های دشمنان می شود و بسیجیان با داشتن شاخصه بصیرت در برابر دشمنان ایستادگی می کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه به ارزیابی اقدامات بسیجیان استان اشاره کرد و گفت: بسیجیان استان همواره در حد انتظار و طراز قابل قبول عمل کرده اند و در برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیجیان استان بهترین عملکرد را در عرصه انسجام و امادگی از خود نشان دادند و در عرصه امنیت نیز با دیگر نهادها همواره هوشیارانه و بادقت عمل می کنند.

ارسال نظرات