خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) با بیان اینکه یکی از مبانی مهم و اعتقادی انقلاب و بسیج استکبار ستیزی است، گفت: استکبار ستیزی فصل جدا نشدنی از انقلاب و بسیج می باشد.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۶۰
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

محمد زهرایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با تبریک هفته بسیج اظهارداشت: بسیج خیل عظیم مردم با تفکر جهادی و انقلابی برای حفظ و اعطلای انقلاب است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: بسیج حافظ ارزشهای انقلاب و به دنبال اهداف معنوی بوده که حفظ آن بر ما واجب می باشد.

وی افزود: یکی از مبانی مهم و محوری انقلاب و بسیج استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم در طول انقلاب بوده و می باشد.

زهرایی تاکید کرد: استکبار ستیزی فصل جدا نشدنی از انقلاب و بسیج می باشد و ولایت پذیری وپایداری در مقابل استکبار از اهداف و آرمانهای بسیج است.

وی با اشاره به تاکیدات امام خامنه ای(حفظه الله) در خصوص اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: چندین سال است که ایشان بر اقتصاد مقاومتی تاکید دارند و ما باید از سالی که توسط ایشان به نام سال اصلاح الگوی مصرف نام گرفت را دنبال می کردیم .

زهرایی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی یک پروژه نیست ومربوط به یک عرصه هم نمی باشد، ادامه داد: زیر بنای اقتصاد مقاومتی فرهنگ و سیاست اقتصاد مقاومتی است که باید از آن بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) گفت: همانطور که مردم در مباحث اعتقادی و وحدت، پشتیبان انقلاب هستند باید در مباحث اقتصاد مقاومتی هم آن‌ها را تشویق و انگیره دهیم که پای کار باشند و چنانچه مردم همراهی کنند حماسه‌ای که در 8 سال دفاع مقدس آفریده شد در اقتصاد مقاومتی هم آفریده می‌شود.

زهرایی متذکر شد: زیربنای اقتصاد و اقتصاد مقاومتی فرهنگ است باید فرهنگ مقاومتی را در خودمان ایجاد کنیم تا ان‌شاءالله به سمت اقتصاد مقاومتی و جنبه‌های مختلف آن پیش برویم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها