در هفته بسیج:

دیدار با خانواده مرحوم مصطفی بخشی

جمعی از فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به همراه مدیرکل و قائم مقام صدا و سیما مرکز اردبیل به دیدار خانواده مرحوم مصطفی بخشی رفتند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۶۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، جمعی از فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل به همراه مدیرکل و قائم مقام صدا و سیما مرکز اردبیل به دیدار خانواده مرحوم مصطفی بخشی رفتند.

در این دیدار مددی،مدیر کل صدا وسیما مرکز اردبیل با گرامی داشتن یاد و خاطره آن مرحوم،مصطفی بخشی را یکی از تصویربرداران حرفه ای و با اخلاص صدا وسیمای مرکز اردبیل دانست که تصاویر گرفته شده توسط وی از دوران دفاع مقدس را می توان جز بی نظیر ترین تصاویر گرفته شده در تاریخ جنگ های جهان دانست.

در این دیدار سرهنگ حسینی،معاون اجرایی سپاه حضرت عباس(ع) نیز این تصویر بردار بسیجی را سرمایه بی نظیر دانست که علاوه بر سعادت نبرد در جبهه های مقدس با تصاویری که گرفت حیرت همگان را برانگیخت.

مصطفی بخشی تصویربردار صدا وسیمای مرکز اردبیل بود که هنگام بمباران شیمیایی حلبچه توسط رژیم بعث با حضور در منطقه تصاویر بی نظیر و تاسف باری از بمباران و جنایات صدام با دوربین خود ضبط کرد؛ برخی از این تصاویر که بعد از وفات وی منتشر شد،زوایای جدید وبسیار هولناکی از بمباران شیمیایی حلبچه را آشکار کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار