خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه استان سمنان:

دولت باید از سرمایه با نشاط بسیج در اقتصاد بهره بگیرد

معاون اجرایی سپاه استان سمنان گفت: دولت باید از سرمایه مورد اطمینان و با نشاط بسیج در اقتصاد بهره بگیرد تا اقتصاد را از حالت رکود خارج و کشور را شکوفا و به بهار اقتصادی برساند.
کد خبر: ۸۶۰۰۵۸۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸
علی خالقیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، اظهار داشت: امروز با توجه به تهدیدات دشمن و نبرد ناهمطراز در جنگ نرم بر علیه انقلاب اسلامی نیاز است، کشورمان ضمن حفظ استقلال کامل و آمادگی همه جانبه نسبت به تهدیدات دشمن هوشیاری کامل را داشته باشند؛ بنابراین برای حفظ استقلال و آمادگی کامل نیز نیاز به نیروی مردمی بسیج و آماد ملت شریف ایران دارد که به کمک نظام آمده و با پشتیبانی از ولایت فقیه و گوش به فرمان بودن از خط ولایت اجازه ندهند به مملکت آسیبی برسد.

وی افزود: اگر قرار است بسیج در وسط میدان باقی بماند و با عمل انقلابی از نفوذ دشمن جلوگیری نماید؛ باید بسیج با حفظ انسجام خود، روز به روز بر بصیرت و بینش سیاسی و فرهنگی خویش بیفزاید تا ملت عزیز پنجه های فولادی دشمن در زیر دستکش های مخملی را سریع تشخیص دهند و جلوی استعمار و استکبار جهانی بایستند.

معاون اجرایی سپاه استان سمنان تصریح کرد: دولت باید از سرمایه مورد اطمینان و با نشاط بسیج در اقتصاد بهره بگیرد تا بتواند با اجرای اقتصاد مقاومتی ضریب تاب آوری اقتصاد را افزایش داده و آسیب های اقتصادی به تولید کنندگان کالاهای داخلی و ایرانی را کاهش دهد و اقتصاد را از حالت رکود خارج و کشور را شکوفا و به بهار اقتصادی برساند.

خالقیان اظهارداشت: آمریکا با برجام می خواهد نفوذ سیاسی، فرهنگی در ارکان و مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام را پیدا کند که باید با استفاده از روحیات دلاورمردان بسیجی از این نفوذ مقتدرانه جلوگیری کرد.

وی افزود: به دشمن نباید اطمینان کرد؛ چرا که تا کنون آمریکا و اسرائیل غاصب درصدد براندازی انقلاب و نظام بوده و هستند و هرگز با مذاکره راهی به سوی خروج از رکود، دولت برنخواهد داشت مگر اینکه فتنه گران و فرصت طلبان شیفته غرب بر علیه کشورمان تجمیع کنند و این خطر بزرگی است؛ بنابراین باید با چشم بصیرت و گوش به فرمان رهبری در میدان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها