خبرهای داغ:
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه سرشبکه های جریان نفوذ پیاده نظام جهان استکبار محسوب می شوند، گفت: این افراد به دنبال منافع مستکبران هستند و در داخل مرزهای ما اهداف آنان را دنبال می کنند.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۰۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیت الله حسن ممدوحی در خصوص سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص "نفوذ" که در جمع فرماندهان بسیج مطرح شد، اظهار داشت: به دلیل دشمنی های دیرینه غرب با نظام جمهوری اسلامی، بحث جلوگیری از نفوذ همواره در کشور مطرح بوده است اما امروز همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تاکید کردند یک موضوع جدی است که باید به صورت ویژه به آن توجه داشت.

این عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه مقابله با جریان های نفوذ، نیازمند اقدام همه جانبه است، گفت: تمام ملت ایران همانند گذشته در این شرایط نیز بایستی با توجه ویژه به این تهدید، از عواقب آن جلوگیری کنند؛ هر چند که مسئولین نیز در این میان وظیفه شان بیش از مردم است.

آیت الله ممدوحی با تاکید بر اینکه دشمن از تمامی توان خود برای نفوذ به کشور بهره می گیرد، گفت: آن ها از ابزارهای مادی خود استفاده می کنند تا بر سرنوشت ملت ایران تاثیر منفی بگذارند.

وی گفت: در این شرایط این جریان های ارزشی هستند که در مقابل این جریان ها و شبکه های نفوذ ایستادگی می کنند و به همین دلیل نیاز است تا اقدامی صورت نگیرد و یا سخنانی مطرح نشود که بر فعالیت این جریان های ارزشی تاثیر منفی بگذارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه اندیشه انقلاب اسلامی، تفکری سازش ناپذیر در برابر دشمن و استکبار است، گفت: دشمن به همین دلیل می خواهد با نفوذ عوامل خود به داخل، با این تفکر مقابله کند.

وی با بیان اینکه سرشبکه های جریان نفوذ پیاده نظام جهان استکبار محسوب می شوند، گفت: این افراد به دنبال منافع مستکبران هستند و در داخل مرزهای ما اهداف آنان را دنبال می کنند.

این عضو برجسته جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بر اهمیت مراقبت مسئولان برای جلوگیری از نفوذ تاکید کرد و گفت: تمامی تلاش دشمن این است که در نقاط حساس نفوذ کند تا از این طریق سرنوشت ملت ایران را آنگونه که می خواهد، رقم بزند.

آیت الله ممدوحی خاطر نشان کرد: ملت ایران در آزمون های خود همراه سربلند بیرون آمده است و به پشتوانه فرهنگ عاشورایی از این آزمون پیش رو نیز با سربلندی بیرون خواهد آمد و اجازه نخواهد داد تا جریان های نفوذی با سرنوشت آنان بازی کرده و خون شهدای این نظام را پایمال کنند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی مرصاد

ارسال نظرات
پر بیننده ها