مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

اهمیت حضور بسیج در مساجد و محلات ضروری است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اهمیت حضور بسیج در مساجد و محلات گفت: بسیج می تواند در مساجد و محلات نقش محوری و تعیین کننده ای داشته باشد.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، حجت الاسلام و المسلمین جمال یاری در دیدار مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه قدس استان با مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان اهمیت حضور بسیج در مساجد و محلات را ضروری دانست و با اشاره به اینکه بسیج می تواند در مساجد و محلات نقش محوری و تعیین کننده ای داشته باشد، اظهار کرد: دشمن سعی می‌کند که جوانان و نوجوانان را از مسجد و دین دور کند و باید ترتیبی اتخاذ شود که بتوان از ظرفیت های مساجد در جهت ترویج و گسترش فرهنگ دینی استفاده کرد.

وی برنامه های فرهنگی، دینی و شناسایی آسیب های تهاجم فرهنگی و استفاده حداکثری از ظرفیت های تبلیغی را از جمله فعالیت هایی دانست که می تواند باعث آگاه سازی و اطلاع‌رسانی جوانان و نوجوانان شود.

سرهنگ لطفی نژاد مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه قدس گیلان نیز در ادامه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده و در دست اقدام فرهنگی آن سازمان بیان کرد و ضمن قدردانی از زحمات سازمان تبلیغات اسلامی در امر اطلاع‌رسانی دینی، خواستار همکاری بیشتر در برنامه های فرهنگی با اداره کل تبلیغات اسلامی شد.

ارسال نظرات