خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: مردم گرگان آموزه‎های دینی خود را در 5 آذر به عرصه ظهور کشاندند.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۱۲
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سید علی مهاجر ظهر امروز در مراسم عطرافشانی از یادمان شهدای پنج آذر شهرستان گرگان که در بیمارستان مزین به این روز در گرگان برگزار شد، اظهار کرد: مردم شهرستان گرگان در پنج آذر ماه سال 1357 اثبات کردند که بسیجی هستند.

وی تصریح کرد: امروز بعد از گذشته 36 سال از عمر انقلاب اسلامی در هفته بسیج و روزی که مزین به نام ایثار شهادت است ما بسیجیان گرد هم آمدیم تا یاد و خاطر شهدای 5 آذر گرگان را زنده نگه داریم.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: مردم گرگان در روز پنج آذر ماه با حضور بیش از 30 هزار نفری ولایتمداری خود را به نمایش گذاشتند و با 150 مجروح و 14 شهید که تقدیم آرمان‎های انقلاب کردند آموزه‎هایی دینی خود را به عرصه ظهور کشاندند.

مهاجر بیان داشت: اگر امروز بیمارستان 5 آذربه این نام نامگذاری نمی‎شد این روز در تاریخ گرگان به فراموشی سپرده شده بود و شاید با نامگذاری این روز به نام گرگان بتوانیم حق رشادت‎های و جانفشانی مردم گرگان را جاودانه نگاه دارد.

وی ابراز داشت: صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران امروز مدیون خون شهدا است و اگر 5 آذر ماه به عنوان روز گرگان در نظر گرفته شود مثل مردم تبریز، بابل و قم مردم گرگان می‎توانند در این روز به دیدار مقام عظمای ولایت امام خامنه‎ای مشرف شوند.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها