مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گناباد در گفتگو با "بسیج":
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه گناباد گفت: ما در عرصه‌های مختلف از جمله نظامی و دفاعی با تفکر و اندیشه بسیجی به خودکفایی رسیدیم.
کد خبر: ۸۶۰۰۶۴۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹

حجت الاسلام رضا احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، درخصوص بسیج و بسجیان گفت: بسیج نیروی مومن، معتقد به ارزش های والای انسانی و اسلامی می باشد که در همه صحنه ها و عرصه ها در راه اسلام و نظام و ولایت نقش آفرینی می کند و به تکلیف خود عمل می نماید.

وی اظهار کرد: بسیج باید طوری عمل کند و خودش را به گونه ای با اقتدار و صلابت نشان دهد که بتواند شور و اشتیاق در جوانان را زیاد نماید.

حجت الاسلام احمدی با بیان اینکه پیشرفت در حوزه های مختلف کشور تنها با تفکر و اندیشه بسیجی امکان پذیر می باشد، خاطر نشان کرد: بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی با موجودی های اندکی که داشته است و از امکانات و تجهیزات و اعتبار لازم برخوردار نبوده اما کارهای بزرگی انجام داده و در عرصه های گوناگون با اندیشه و تفکر بسیجی ما به خودکفایی رسیدیم که نمونه بارز آن تجهیزات نظامی و دفاعی می باشد.

وی ورود تفکر و اندیشه بسیجی را به عرصه اقتصادی را مهم دانست و افزود: بسیج سازندگی یکی از ابتکارات و خلاقیت های نهاد بسیج در درون خودش در عرصه های سازندگی و اقتصادی می باشد که سبب بروز موفقیت های اقتصادی در درون کشور شده و در آینده نیز خواهد شد.

حجت الاسلام احمدی افزود: تولید ملی، افزایش تولید ملی، استفاده ار تولیدات ملی و جلوگیری از اسرف بسیجیان با توجه به تفکر و اندیشه و ایمان بسیجیان در عرصه اقتصادی نمایان شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد، فلسفه اصلی تشکیل بسیج توسط امام خمینی (ره) را حفظ انقلاب اسلامی توسط خود مردم برشمرد و افزود: بسیج در حوزه صیانت از انقلاب اسلامی نقش تعیین کننده ای دارد و در همین راستا با تشکیل شجره طیبه صالحین درصدد افزایش باورهای دینی و اعتقادی و تعمیق بصیرت در آحاد مردم برای مقابله با هجمه های فرهنگی می باشد.

حجت الاسلام احمدی نقش بسیج را در مقابله با نفوذ دشمن مهم ارزیابی نمود و اذعان کرد: بسیجیان جمع کثیری از جوانان با ایمان، با غیرت و با بصیر کشور هستند و بر همین اساس مقام معظم رهبری این جوانان را به عنوان افسران جنگ نرم معرفی نمودند؛ لذا قطعاً این جوانان با این شاخصه ها و معیارها، نقش تعیین کننده ای در مقابله با نفوذ دشمن را دارند.

وی با بیان اینکه مهمترین راه نفوذ دشمن به کشور، نفوذ فرهنگی است، خاطرنشان کرد: دشمنان با ابزارهای گوناگون فرهنگی از جمله رسانه، شبکه های اجتماعی و ماهواره درصدد تغییر هویت جوانان و استحاله فرهنگی انقلاب می باشند و تنها راه مقابله با این توطئه دشمنان، تقویت باورهای دینی است چراکه اگر ایمان و باورها قوی شود، این هجمه ها هیچگونه تاثیری نخواهد گذاشت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه گناباد، تفکر و اندیشه بسیج حاکم بر کشور را سبب نا امیدی دشمنان ایران اسلامی دانست و افزود: بسیجیان جان برکف و آماده به کار با ایمان راسخی که دارند، در برابر تمامی تحرکات دشمنان می ایستند و با آن مقابله می کنند.

حجت الاسلام احمدی، با بیان اینکه تفکر و اندیشه بسیجی محدود به ایران اسلامی نیست، تصریح کرد: در کشورهای منطقه غرب آسیا از جمله عراق، سوریه و لبنان تفکر بسیجی گسترش یافته است و حوزه دفاع از انقلاب اسلامی در جغرافیای جمهوری اسلامی ایران نیست بلکه در حوزه جبهه مقاومت است و بسیجیان در این حوزه به دفاع از نظام و ملت و انقلاب می پردازند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها