خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم:

این روزها به شدت نیازمند نصیحت‌های مراجع هستیم

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) گفت: دشمنان از دشمنی با اسلام کوتاه نمی‌آیند.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۰۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی‌گرگانی ضمن تسلیت ایام اربعین و شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: در همه حال خود را نیازمند بهره‌مندی از پیشنهادات مراجع تقلید می‌دانیم.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید،‌ دشمن دست از دشمنی برنمی‌دارد، البته باید در نظر داشت از دوران انقلاب و دفاع مقدس تا امروز، پیشروی انقلاب اسلامی گسترده بوده است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با بیان اینکه دشمنان روزی در داخل مرزها با ما می‌جنگیدند، گفت: اصل بر این است که دشمنان از دشمنی با اسلام و انقلاب کوتاه نمی‌‌آیند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است به محضر علما و بزرگان برسیم و از آنها کمک بخواهیم تا سایه پر برکت خود را همواره بر سر بسیجیان بگسترانند و از رهنمودهای آنها بهره‌مند شویم، امروز به طور حقیقی نیاز بیشتری وجود دارد تا از محضر علما و مراجع استفاده کنیم.

احمدی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ایثار جان و حضور در میدان لازم بود افزود: آن دوران، جبهه دشمن مشخص بود ولی امروز شرایط فرق کرده است و این روزها به شدت نیازمند نصیحت‌های مراجع هستیم زیرا تاریخ تشیع از چنین روزهایی آفات و آسیب فراوانی متحمل شده است.

وی خاطرنشان کرد: همه گریه‌هایی که بر ائمه اطهار (ع) انجام می‌شود، به این دلیل است که اصحاب رسول‌الله (ص) وفاداری خود را در دوره امیرمومنان (ع) و دیگر ائمه اطهار (ع) به موقع انجام ندادند، بنابراین امروز نیازمند محضر شما هستیم، تا بتوانیم به وظیفه دفاع از اسلام و وظایف ذاتی خود عمل کنیم.

ارسال نظرات