خبرهای داغ:
رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین با اشاره به پیام بسیج روحانیت به حاشیه سازان، گفت: بسیج با بهره گیری از اصول و مشی امام راحل(ره) و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب این نهضت را تا ظهور امام زمان(عج) حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۱۶
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال شامگاه چهارشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که در مدرسه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: بسیج در طول تاریخ هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار افتخارات عظیمی را آفرید که نظام و انقلاب را بیمه کرد.

وی تصریح کرد: بسیج بعد از دفاع مقدس با پیروی از رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری در مقابل نفوذ استکبار و نقشه های شوم آمریکا و انگلیس و دولت های مرتجع تابع استکبار ایستاده است.

مدیر حوزه علمیه استان قم افزود: بسیجیان سربازانی مخلص با مفهوم واقعی برای امام این امت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فرخ فال یادآور شد: بسیج با همان صلابت و عظمت به پیروی از رهبر فرزانه انقلاب به پاسداری و حفاظت از انقلاب و ارزش ها می پردازد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان در تشریح نقشه های شوم استکبار در جهت نفوذ از هر طریق به نظام و انقلاب، گفت: امروز برخی ساده لوحان نمی توانند نقشه های شوم دشمن را درست درک کرده و موضع صحیح بگیرند.

مدیر حوزه علمیه استان قم افزود: اساتید، روحانیون و طلاب بسیجی حوزه های علمیه و سطوح عالی سرباز این انقلاب و گوش به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هستند.

رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین در پایان با اشاره به پیام بسیج روحانیت به حاشیه سازان انقلاب، گفت: بسیج با بهره گیری از اصول و مشی امام راحل(ره) و پیروی از رهبر فرزانه انقلاب این نهضت را تا ظهور امام زمان(عج) حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها