پانزدهمین جشنواره تئاترمقاومت در استان ها :

علی حیدری، کارگردان نمایش «بهشت 50 درجه بالای صفر»: تلاش کردیم به دور از شعار و کلیشه با مردم سخن بگوییم

تاکنون میزبان هزار تن از مردم شهر آبادان بوده‌ایم و ایده‌آل تعداد تماشاگرانمان 10 هزار نفر است که در نوع خودش بی سابقه است. تمام تلاش خود را کردیم تا به دور از شعار و کلیشه با مردم سخن بگوییم.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۲۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۱

علی حیدری، کارگردان نمایش «بهشت 50 درجه بالای صفر» گفت: تاکنون میزبان هزار تن از مردم شهر آبادان بوده‌ایم و ایده‌آل تعداد تماشاگرانمان 10 هزار نفر است که در نوع خودش بی سابقه است. تمام تلاش خود را کردیم تا به دور از شعار و کلیشه با مردم سخن بگوییم.

علی حیدری، کارگردان نمایش «بهشت 50 درجه بالای صفر» در گفت‌وگویی گفت: این نمایش داستان خانواده‌ای آبادانی در زمان جنگ تحمیلی است که در واقع فضای نمایش طوری است که گویی در میان مرگ و زندگی هستیم و مدام در حال رفتن به زمان حال و گذشته‌ایم.

این کارگردان جوان با اشاره به تمدید اجرای نمایش اظهار داشت: قرار بود از 5 تا 25 مهر ماه روی صحنه برویم که خوشبختانه در پی استقبال مردم این اتفاق در نوبت اول تا 28 مهر ماه و در نوبت دوم پس از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورا به مدت 10 روز تمدید شد. البته به احتمال زیاد اجرای نمایش دوباره تمدید می‌شود و نزدیک به یک ماه دیگر نیز روی صحنه می‌رویم.

حیدری تصریح کرد: حمایت خاصی از نمایش صورت نگرفته است، منطقه آزاد اروند از یک سال پیش قرار است که به ما کمک کند تا این نمایش دفاع مقدسی اجرا برود اما هیچ خبری نشد تا در نهایت ما خودمان کار را روی صحنه بردیم. البته جشنواره تئاتر مقاومت بخش اول کمک هزینه را داده و الباقی مستلزم ارسال پوستر، بروشور و فیلم نمایش است.

وی با اشاره به استقبال خوب مردم از نمایش‌ «بهشت 50 درجه بالای صفر» اظهار داشت: شاید در نگاه اول برخی مخاطبان نمایش‌های دفاع مقدسی را به خاطر برخی کلیشه‌های نامناسب گذشته پس بزنند، اما خوشبختانه نمایش ما پس از دیده شدن توسط مردم و اطلاع رسانی مردمی توانسته مخاطبانش را پیدا کند. ما تاکنون میزبان هزار تن از مردم شهر آبادان بوده‌ایم و ایده‌آل تعداد تماشاگرانمان 10 هزار نفر است که در نوع خودش بی سابقه است. تمام تلاش خود را کردیم تا به دور از شعار و کلیشه با مردم سخن بگوییم.

به گزارش تسنیم، نمایش «بهشت 50 درجه بالای صفر» به نویسندگی طیبه نیک‌آزاد و علی حیدری و با بازی مسعود زبیری، طاهر نیک‌آزاد، طیبه نیک‌آزاد، علی شیخ ربات و زینب پور عسگر هر شب ساعت 19 و 21 در سالن ثامن‌الائمه آبادان روی صحنه می‌رود.

ارسال نظرات