همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، اولین اجلاسیه و کنگره سرداران و 313 شهید شهرستان فیروزه با حضور مسئولین ادارات، نیروهای نظامی و انتظامی و مردم انقلابی و ولایت مدار در سالن پوریای ولی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۰۰۷۳۱
|
۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این مراسم که با تلاوت قرآن کریم و نواختن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران با اجرای رزم نوازان تیپ 21 امام رضا(ع) آغاز شد.

حجت الاسلام رجایی خراسانی از اساتید حوزه و دانشگاه در این مراسم به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران به انقلاب پیامبر اعظم (ص) در صدر اسلام شباهت دارد گفت: در زمان پیامبر اعظم (ص) مفاسد زیاد بود و ایشان از خدا خواستند که به او در برطرف کردن مفاسد کمک کند و رژیم پهلوی نیز با ممنوع کردن روضه سیدالشهدا (ع)، برداشتن چادر از سر زنان مسلمان، برداشتن عمامه از روحانیت؛ قصد زدن تیشه به ریشه اسلام را داشت اما خداوند بر ملت ما منت نهاد و امام شجاع، برخاسته از حوزه و با یک دنیا اخلاص سلسله ننگین حکومت پهلوی را ریشه کن و انقلاب را به ثمر رساندند و با رشادت و اخلاص فرمودند من دولت تشکیل می‌دهم واین ها را محاکمه می کنم.

این استاد حوزه و دانشگاه با توجه به ملاقات آقای پوتین بدون تشریفات دیپلماتیک با مقام معظم رهبری افزود: خدا رو شکر میک نیم که امروز قدرتی به نظام عطا شده است که یکی از ابرقدرت ها چطور مودبانه در برابر مقام معظم رهبری نشسته است و به سخنان ایشان گوش فرا می دهد.

حجت الاسلام رجایی خراسانی در ادامه به عوامل و پشتوانه قدرت نظام اشاره و خاطر نشان کرد: همبستگی و اتحاد مردم در حمایت از نظام، درایت و شجاعت مقام معظم رهبری و به برکت خون شهیدان و اخلاص بسیجیان امروز ما حرف اول را در منطقه و مذاکرات می زنیم.

وی تصریح کرد: خانواده های شهدا به خود ببالند که فرزندان آنان این عزت وعظمت را آفریدند.

وی در پایان به عوامل تداوم انقلاب اشاره کرد و در این زمینه از فرهنگ، اخلاص و ساده زیستی بسیج و بسیجیان به عنوان عواملی که باعث شده است ما به دنیا غلبه کنیم یاد نمود و به مسئولین توصیه کرد که قدر بسیج و بسیجیان را بدانند چرا که بسیج در بسیاری از امور موفق بوده است چه در دانشگاه چه در حوزه و چه در نهاد های دیگر و باعث خدمات ارزشمندی برای نظام و ملت شده است چرا که بسیج در انجام و مسئولیت پذیری کارها متوقع تقدیر و تشکر از کسی نبوده و نیست؛ بسیجیان خداوند را ناظر و حاضر در همه امور می بینند و همین ایمان و اخلاص منشاء خلقخدمات توسط بسیج بوده است.

لازم به یاد آوری است شهرستان فیروزه با تقدیم هشت سردار شهید و 313 شهید جایگاه ممتازی را در استان دارا میباشد از دیگر برنامه های یادواره نیز اجرای مداحی توسط برادر ایروانی، اجرای سرودتوسط دانش آموزان بسیجی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها